Történetének legnagyobb termékváltását hajtja végre a Xerox

A Xerox bejelentette, hogy 29 új ConnectKey® kompatibilis nyomtatót, illetve multifunkciós berendezést vezet be a piacra, amelyeket egytől-egyig felvértezett biztonságos, helytől függetlenül használható megoldásokkal, felhő-kapcsolattal, termelékenységet támogató funkciókkal és applikációkhoz való hozzáféréssel.

Az új ConnectKey® portfolió a hagyományos nyomtató berendezéseket átalakítja okos, összekapcsolódó munkahelyi asszisztensekké, amelyek reflektálnak napjaink üzleti életének elvárásaira. A perszonalizált munkafolyamatok, a felhő-szolgáltatáshoz való egy érintéses hozzáférés, illetve a többszintű biztonsági funkciók jelentik az új nyomtatást, másolást és faxolást.

A termékcsalád magába foglalja a különböző méretű, sebességű és tudású berendezéseket, amelyek illeszkednek a kis-és középvállalkozások és a nagyvállalatok igényeihez egyaránt.  Az egész portfoliót meghatározza a kiemelkedő felhasználói élmény.

„A Xerox követi a munkahelyeket érintő változásokat. A munkavégzés folyamata mára áttevődött a munkaasztalról a hordozható eszközök felé. Sokkal személyesebbé vált a folyamat, ezért mobil- és felhő technológiájú környezethez illeszkedő, munkahelyi asszisztenciát ellátó portfóliót építettünk, amely alkalmazkodik a fejlődéshez.” – hangsúlyozta Jeff Jacobson, a Xerox vezérigazgatója.

Az új termékeket a Xerox VersaLink® és a Xerox AltaLink® sorozat tagjaiként fogjuk megismerni. A 19 nyomtatót és multifunkciós berendezést magába foglaló VersaLink szériát a kisebb munkacsoportokra szabva alakították ki. Míg a 10 multifunkciós eszközt felölelő AltaLink szériát a nagyobb munkacsoportokra méretezve hozták létre.

Kulcsjellemzők:

  • Áramvonalasított üzleti folyamatok: A Xerox App Galériával készült applikációk abban segítenek a szervezeteknek, hogy munkafolyamatokat a saját speciális műveleteikre szabhassák. Például a betegek felvételi űrlapjának kitöltését, ingatlanszerződések menedzsmentjét és a kiskereskedelmi számlázást lehet átalakítani kevesebb lépésből, gyorsabb tevékenységekből álló folyamattá a berendezés által engedélyezett digitális munkafolyamatok használatával.
  • Iparág-vezető, intuitív felhasználói tapasztalat: A több éves Xerox kutatásoknak köszönhetően mind a 29 új berendezés ugyanolyan, testre szabható felhasználói felületen osztozik, amely kizárólag a Xerox munkahelyi megoldásaira jellemző és hozzájárul ahhoz, hogy a felhasználói élmény vele együtt változzon. A tablett-szerű érintőképernyő a különböző munkahelyi környezetekre, vagy az egyéni felhasználókra szabható.
  • Mobil-és felhő kapcsolat: Az információk könnyen áramoltathatóak a berendezéstől a felhőadattár felé legyen az a Dropbox, az Office 365, vagy a Google Drive. A helyhez nem kötött munkatársak vezeték nélküli kapcsolattal bármilyen számítógépes eszközről nyomtathatnak.
  • Teljes körű biztonság a berendezésre és az információkra egyaránt: A ConnectKey® technológia átfogó védelmet nyújt a rendszer alkotóelemei és a sebezhető pontjai felett. Védi a berendezést az illetéktelen hozzáférésektől; titkosítással és képfelülírással bizalmasan kezeli a kommunikációt, illetve az információkat; ellenőrzi a berendezést érő behatolási kísérleteket és védi az adatokat, illetve a gépet a rossz szándékú betörésektől.

A hálózatbiztonság terén vezető szinten álló szolgáltatókkal való együttműködés révén a ConnectKey®-kompatibilis berendezések nagyobb biztonságot szavatolnak a vállalatoknak még a védelmi szempontból a legtudatosabban kialakított környezetben is. Továbbá az AltaLink multifunkciós készülékeket ellátták egy további biztonsági szinttel a McAfee partnerségnek köszönhetően.

Elérhetőség
2017. második negyedévétől a 29 új Xerox AltaLink és Xerox VersaLink berendezés világszerte elérhető lesz, így Magyarországon is.