Személyesebb lett a megújult NetPanel.hu

NRC

Felhasználókra szabott funkciókkal és arculati változtatásokkal frissítette online piackutatási paneljét az NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. Az új honlapon külföldi és belföldi híreket, a saját fiókban pedig személyre szóló információkat olvashatnak a felhasználók. A regisztrált tagok saját oldalukon az érdeklődési körüknek megfelelően beállított RSS csatornák segítségével olvashatnak friss híreket, tájékozódhatnak az NRC-kutatások eredményeiről, továbbá innen is kitölthetik azokat a kérdőíveket, amelyekre meghívást kaptak.

A honlap a tartalmi bővítés mellett új külsőt is kapott, amelyben a képi megjelenés szerepe a korábbihoz képest sokkal jelentősebbé vált. A megújulás részét képezi a NetPanel önálló Facebook oldala is, amely ugyan már korábban elindult, komolyabb funkciót azonban mostantól tölt be, hiszen nem csak NRC-hez kapcsolódó, hanem külföldi és belföldi érdekességekkel, infografikákkal frissül napról napra.

„Fontosnak tartjuk, hogy a tagok a NetPanelt tájékozódásra és szórakozásra is használhassák, az egyéni igényeik szerint. Az információ érték, az új weboldal és a személyes beállítások pedig lehetőséget adnak arra, hogy ne pusztán válaszokat kérjünk a felhasználóinktól, hanem a nyeremények mellett mi is extra szolgáltatásokat nyújtsunk nekik” – emelte ki Klenovszki János, az NRC ügyvezető igazgatója.

A NetPanel Magyarország legnagyobb online piackutatási panelje, amely több mint 200 000 taggal rendelkezik. Az NRC a NetPanelen keresztül mostantól a környezettudatosságra is szeretné felhívni a figyelmet: minden egyes kitöltött kérdőív után 1 forint kerül az NRC faültetési alapjába.