Magyarországon is elérhető a Dell PC-khez kínált Premium Support támogatása

A Dell bejelentette, hogy kiterjeszti Premium Support támogatását, amelyet személyi számítógépekhez kínál. A még könnyebben elérhető, gördülékeny kiszolgálást biztosító támogatás az Egyesült Államok és Kanada mellett mostantól az ázsiai és csendes-óceáni térség, Európa, a Közel-Kelet, Afrika és Latin-Amerika további 110 országában is elérhető. A Premium Support bárhol, a hét minden napján 24 órában nyújt telefonos szakértői támogatást, távoli diagnosztikát követően helyszíni szervizelést, valamint a személyi számítógépek és táblagépek proaktív automatizált támogatását.*,**

A Dell innovatív, díjnyertes SupportAssist technológiáját alkalmazó Premium Support automatikusan észleli a hardveres és szoftveres problémákat, és proaktív módon figyelmezteti a felhasználót, amikor azok felmerülnek. A SupportAssist emellett lehetővé teszi a Dell technikusai számára, hogy kapcsolatfelvételt kezdeményezzenek6 az ügyfelekkel, és megkezdjék a probléma megoldását, gyakran még az előtt, hogy az ügyfél tudomást szerezne annak létezéséről. 

Főbb szolgáltatások:
A Premium Support szolgáltatás megfelel napjaink felhasználói igényeinek, és jelentősen csökkenti a mindennapos hardverproblémák megoldására fordított időt. A támogatási folyamat során 59 százalékkal kevesebb lépésre van szükség, a műszaki támogatással folytatott telefonbeszélgetések pedig 86 százalékkal kevesebb időt vesznek igénybe.*** A támogatás főbb előnyei:

  • 7x24 órás telefonos és online elérés**
  • helyszíni szervizelés a távoli diagnosztikát követő 1–2 munkanapon belül****
  • a hardveres és szoftveres ismeretekkel rendelkező szakértők elérése egy helyen
  • a SupportAssist technológia által észlelt problémák proaktív megoldása
  • átfogó szoftvertámogatás és együttműködő segítségnyújtás az előre telepített szoftverek, például a Microsoft Office, Explorer, Outlook stb. esetében
  • segítség és útmutatás a hálózati kapcsolatokkal, nyomtatóbeállítással, biztonsági mentéssel, vírusirtó-beállítással, operációsrendszer-frissítésekkel és egyéb témákkal kapcsolatban

Elérhetőség
A Premium Support már Magyarországon is elérhető a Dell Inspiron és Alienware rendszerekhez. Az XPS felhasználók számára a szolgáltatás július 12-től lesz elérhető. A támogatási szolgáltatás még ez év folyamán elérhető lesz a programban résztvevő kereskedőknél is.*****

Oroszországban és számos más országban a szolgáltatás a Dell alapszintű hardvertámogatásának első átfogó frissítéseként lesz elérhető.

További információért látogasson el a www.dell.co.uk/premiumsupport oldalra.


* A Dell 2016 áprilisában elvégzett elemzés alapján. A Premium Support szolgáltatások közül nem mindegyik érhető el minden termékhez. A távoli diagnosztika során az online/telefonon elérhető technikus állapítja meg a probléma okát. Ha a probléma távolról nem orvosolható, akkor egy technikust és/vagy alkatrészt küldenek. A helyszíni kiszállási idő a termék földrajzi helyétől függően változhat. Lásd: Dell.com/servicecontracts.
** Az EMEA régióban a helyi munkaidőn kívül csak angol nyelvű támogatás érhető el.
*** A Principled Technologies 2015 májusában készült, a merevlemez-meghibásodások hibaelhárítását célzó műszaki támogatásokat összehasonlító, a Dell megrendelésére készült tesztjelentése alapján. A teszteket az Egyesült Államokban végezték. A tényleges eredmények ettől eltérhetnek. A teljes jelentést a http://facts.pt/DellPremiumSupport1 webhelyen találja.
**** Távoli diagnosztika utáni helyszíni szerviz: Ha az online vagy telefonos hibaelhárítást követően szükséges, technikust vagy cserealkatrészt küldenek. Függ az alkatrészek elérhetőségétől, a földrajzi korlátozásoktól és a szolgáltatási szerződés feltételeitől. A kiszállási idő a termék földrajzi helyétől függően változhat. A helyszíni szerviz részletes leírását a dell.com/servicecontracts címen találja.
***** Az elérhetőség régiók és kiskereskedők szerint változhat.