Jön a Dalfutár új évada
A Samsung és az Artisjus támogatásával indul újra Hajós András egyedülálló könnyűzenei műsora, a Dalfutár. A legújabb évadot 2019 június 17-től a YouTube videómegosztó oldalon követhetik nyomon az érdeklődök. A műsorból kiderül, hogyan születnek a toplistás slágerek, az ötlettől a megvalósításig.
A Dalfutár 2016-ban indult, Magyarország egyik legnézettebb kereskedelmi csatornáján. A júniustól ismét látható műsor egyszerre szórakoztató, közvetít értéket, és kínál minőségi tartalmat. A június 17-én, a Dalfutár YouTube csatornán folytatódó különleges sorozat 8 héten keresztül, a hétfőnként, 19 órakor megjelenő új epizódokban betekintést nyújt az alkotói folyamatba, a nézők megismerhetik, hogy mennyi munka és szervezés áll egy-egy zenei produkció létrejötte mögött.
A műsor minden részében, Hajós András kreatív koncepciója mentén, egy-egy énekes, zeneszerző, dalszerző, szövegíró és producer egymástól függetlenül, és egymásról mit sem tudva kezd neki a feladatnak, melynek eredményeképpen az epizód végén közös munkával véglegesedik az egyedi dal.
„Zenét mindenki hallgat, otthon, kocsiban, élőben, a bevásárlóközpontokban. A zene gyakorlatilag minden ember életének szerves része, azonban csak kevesen tudják, hogy mennyi szakember, pontosan hogyan dolgozik egy-egy, a rádióval is együtt dúdolható dalon – mondta el Hajós András. – A Dalfutár a művészek számára is izgalmas kísérlet, amellyel a zenészek világát és a műalkotás folyamatát szerettük volna közelebb hozni az emberekhez.”
Hajós András és a műsor fő támogatói, a Samsung Magyarország és az Artisjus a 2019-es Music Hungary konferencián, a könnyűzenei színtér egyik legjelentősebb eseményén jelentette be a műsor új évadát.
„A Dalfutár tökéletesen illeszkedik a Samsung fő irányelveihez: olyan embereket hoz össze, akik nem feltétlenül ismerik egymást, de a saját területükön mind valami emlékezeteset alkottak. A technológia és saját látásmódjuk, egyediségük erejével pedig olyan különleges műalkotást hoznak létre, amelyet csak együtt képesek. Ez az egyszeri és megismételhetetlen eredmény az, amely a Samsung filozófiáját is meghatározza – éld át, örökítsd meg és oszd meg a pillanatot és annak egyediségét!” – emelte ki Samu Zsófia, a Samsung Electronics Magyar Zrt. kommunikációs vezetője.
A Dalfutár első adássáról további információ a https://www.youtube.com/watch?v=krKnJYPurZE oldalon érhető el.