Friss
Összefog a Starbreeze Studios és az EA Partners
Az EA Partners bejelentette, hogy a Starbreeze Studios-szal, a The Darkness és a The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay díjnyertes fejlesztőivel karöltve, felélesztik az EA egyik legelismertebb játéksorozatát.
A Project RedLime kódnéven futó játék fejlesztése PLAYSTATIONR3 rendszerre, a Microsoft Xbox 360T rendszerére és PC platformra történik.
"Örömmel bízza rá az EA egyik legelismertebb játéksorozatát a Starbreeze Studios-ra az EA Partners," mondta David DeMartini, az EA Partners alelnöke és vezérigazgatója. "A Starbreeze hozzáértése vitathatatlan és boldogok vagyunk, hogy az EA Partners családjában üdvözölhetjük őket! A csapat egy innovatív változatát készíti el a régi klasszikusnak, az EA Partners-nek pedig feltett szándéka, hogy a játék megjelenése világszerte sikeres legyen!"
"Az EA Partners elérhetővé teszi az EA páratlan, egész világra kiterjedő kiadó infrastruktúráját olyan független fejlesztőknek, mint a Starbreeze, hogy energiánkat arra fordíthassuk, amihez a leginkább értünk, bámulatos játékok készítésére," mondta Johan Kristiansson, a Starbreeze Studios vezérigazgatója. "Már javában zajlik a Project RedLime fejlesztése, az EA csapata pedig kellő időt biztosít számunkra, hogy tökéletesíthessük elképzeléseinket. Nagyon izgatottak vagyunk, hogy új alapokra helyezhetjük és megreformálhatjuk ezt a méltán szeretett klasszikust."
"Örömmel bízza rá az EA egyik legelismertebb játéksorozatát a Starbreeze Studios-ra az EA Partners," mondta David DeMartini, az EA Partners alelnöke és vezérigazgatója. "A Starbreeze hozzáértése vitathatatlan és boldogok vagyunk, hogy az EA Partners családjában üdvözölhetjük őket! A csapat egy innovatív változatát készíti el a régi klasszikusnak, az EA Partners-nek pedig feltett szándéka, hogy a játék megjelenése világszerte sikeres legyen!"
"Az EA Partners elérhetővé teszi az EA páratlan, egész világra kiterjedő kiadó infrastruktúráját olyan független fejlesztőknek, mint a Starbreeze, hogy energiánkat arra fordíthassuk, amihez a leginkább értünk, bámulatos játékok készítésére," mondta Johan Kristiansson, a Starbreeze Studios vezérigazgatója. "Már javában zajlik a Project RedLime fejlesztése, az EA csapata pedig kellő időt biztosít számunkra, hogy tökéletesíthessük elképzeléseinket. Nagyon izgatottak vagyunk, hogy új alapokra helyezhetjük és megreformálhatjuk ezt a méltán szeretett klasszikust."