Heroes of Might & Magic 5 v1.4
Nemrég kijött a Heroes of Might and Magic 5 címu játékhoz a 1.4-es javítócsomag. A leírás ezen patch változtatásait, javításait tartalmazza magyar nyelven.
(Az eredeti "Readme v1.4" alapján)
Hozzáadott funkciók:
‘Papírbaba' a hos leltárának kezelofelületén
p2p támogatás a játékban és a szerkesztoben
Hosszerkeszto eszköz
Javított hibák és eszközölt változtatások:
Stabilitás:
- a játék már nem fagy le az ‘eredmények küldése az ubi-nak' képernyonél
- a játék már nem fagy le az Ubi minosíto játékoknál, ha a host lekapcsolódik
- többé nem fordul elo, hogy a játék eredményei nem kerülnek elküldésre az ubi.com-ra
- a ‘belépési pont' objektum elhelyezése a pályára már nem fagyasztja le a szerkesztot
Kezelofelületek:
- Már nem fordul elo, hogy néha a forduló kezdetekor a 'Hos mozgatása' gomb nem muködik
- Már nem látszik a hos mozgásfoltja a rejtvénytérképen
- A várakozás kezelofelületen a játékosok alapbeállítású nevei már a játékos színének változását követik
- A varázslat hely immár nem különbözik ikonjának helyétol
- Most már csapatonként több lény megjelenítése sem hibás
- Már helyes a Párbaj létrehozása menüben feltuno véletlenszeruen választott hos ikonja
- A beállítások változásai már elmenthetok az 'Alkalmaz' gombra kattintva
- A Hírnév csarnokában a ‘Törlés' gomb már nem törli ki az eredményt, beleértve az alapbeállításokat
- Az eszközölt fejlesztések néha helytelen frissítésének hibáját kiküszöböltük
- Kiküszöböltük az örvénybol való kilépés után eltuno mozgásösvény hibáját
- Immár nem láthatók fontos információk, miután a játékos megnyomta a 'Forduló vége' gombot a játékosváltás módban
- Az Árnymatriarcha, a Kóbor lovag, a Kísértet, a Sötét lidérc, az Ezüst egyszarvú és a Smaragd sárkány ikonja immár megegyezik megjelenésükkel
- A Végtelen arany zsákjának ikonja immár megegyezik megjelenésével
- A hosszú célleírások immár nem szakadnak meg
- Javított funkcionalitás a sereg megosztása kezelofelületen
- Javított küldetéseredmények képernyo
- Az Alt+F4 kombináció már helyesen muködik a többszemélyes játék Párbaj módjában
- Számos szöveghiba kiigazításra került
Játékmenet és mechanika:
- Fejlesztettük a 3x3-as párbaj koncepcióját
- A 3x3-as párbaj hiányos seregelhelyezésének problémáját megoldottuk
- A gremlinek minden helyzetben csak harconként egyszer javíthatnak gépeket és konstruálhatnak lényeket
- A mágusok már nem sebzodnek saját varázslataiktól
- Az 'Orangyal' képesség már nem ad egy plusz fordulót a hosnek, miután az orangyal által felélesztett csapat elpusztult
- A vámpírok már nem regenerálódnak az éloholt támadás után
- A Mesterség medálja és a Muszerész manipulálásának lehetoségét megszüntettük
- Eruina, a kazamata hosének specializációja már helyesen muködik
- Változások a 'megjelölo' típusú képességekben - Ellencsapás (lovag), Démoncsapás (démonúr), Lélekkapocs (nekromanta), Varázskötelék (varázsló):
- A megjelölés csak a hos fél fordulójába kerül
- Kétszer is alkalmazható, így amikor egy másikat jelölsz meg, az elozo megszunik
- A megjelölés idotartama korlátlan, a harc végéig folyamatosan tart
- A Kapunyitás képessége kiegyensúlyozva és fejlesztve
- Az Erdolakó város épületeinek árában változtatásokat hajtottunk végre
- A teremtmények immár lakóházakban gyulnek össze
- További követelményt adtunk a Balliszta bubáj jártassághoz
- A Mágusok céhének szintjei minden városban ugyanannyiba kerülnek
- Már nem tunnek el teremtmények harc közben, ha kettéosztjuk a csapatokat
Pályák:
- a ‘Senkiföldje' pályán a játékos egy hiba folytán az orökkel való harc nélkül is hozzájuthatott bizonyos tárgyakhoz, ezt kijavítottuk
Pályaszerkeszto:
- Javítottunk a Pályaszerkeszto funkcionalitásán
Egyéb:
- helyrehoztuk a paladin távolról való megtámadásakor fellépo téves kameramozgást
- helyrehoztuk a pokolharcos által megrémített egységeknél fellépo téves kameramozgást
- helyrehoztuk a rossz kameramozgást a Vándor által megtámadott lénynél
- a hosök már nem képesek nagyon meredek területeken áthaladni
- kijavítottuk az automatikus harc gomb hibáját, mely nem frissült rendesen a játékosváltás módban, ha 2 emberi játékos harcolt egymás ellen
- már nincs késés a kalandtérképen a hos céljára való kattintás és a mozgás között
- már nem állítódik el a képernyofelbontás, ha a gép készenléti módból kapcsol vissza
- a Dac gyuruje varázstárgy árát helyesbítettük
- javítottunk a Nekropolisz város egének megjelenítésén
…és egyebek.