Az EA kiadói szerződést kötött a 38 Studiossal

EAAz Electronic Arts Inc. ma bejelentette, hogy megállapodást kötött a 38 Studios, LLC-vel a stúdió első alkotása, a Project Mercury munkacímű epikus, egyéni teljesítményre épülő szerepjáték megjelentetéséről.

 

 

A 38 Studios a World Series győztes, játékok iránt is elkötelezett Curt Schilling kreatív vállalkozása. A Project Mercury-t a 38 Studios saját tulajdonú leányvállalata, a Big Huge Games fejleszti Ken Rolston irányításával, aki a nagy sikerű Elder Scrolls III: Morrowind és Elder Scrolls IV: Oblivion vezető tervezője volt. A játék a stúdió első terméke abban a különleges világban, melyet a New York Times bestseller-listájának állandó szereplője, a fantasy-író R. A. Salvatore a Spawnt kiagyaló Todd McFarlane látványtervei alapján hozott létre. 

„A 38 Studios kezdettől fogva azon dolgozik, hogy az élményszolgáltatást a különféle termékek (film, televízió, képregény, irodalom, figurák és játékok) kombinálásával új szintre emelje” – mondta Curt Schilling, a 38 Studios alapítója és elnöke. „Egy hatalmas világ megteremtésén fáradozunk, hősökkel, gonoszokkal és aprólékosan kidolgozott háttérrel, mely R. A., Todd és Ken munkáját dicséri. Náluk és a világhatalomnak számító EA Partnersnél eszményibb csapatot elképzelni is nehéz. Azzal, hogy első játékunkat az EA kiadói szervezetének befolyása és tapasztalata támogatja, a 38 Studios dédelgetett álma vált valóra.”

„Örömmel működünk együtt a 38 Studiossal. A szerepjátékok világában temérdek kiaknázatlan lehetőség rejlik; a cég tökéletesen illeszkedik az EAP kreatív portfóliójába” – mondta David DeMartini, az EA Partners rangidős alelnöke és általános igazgatója. A Project Mercury ragyogó tehetségek sorát vonultatja fel Curt, R.A., Todd és Ken személyében, akiknek elkötelezettségéhez és hozzáértéséhez kétség sem fér. Alig várjuk, hogy kivehessük részünket e nagyszerű új világon játszódó termék sikerre viteléből.”
 
R. A. Salvatore, akinek regényei több mint 15 millió példányban keltek el világszerte, e héten részt vesz a San Francisco-i játékfejlesztői konferencián, ahol a közönséget is beavatja a fantasy-világok létrehozásának kreatív folyamatába. „Képzelettől a márkáig: Hogyan alkossunk rajongásra érdemes univerzumot” című előadását március 11-én csütörtökön, délután 16:30-tól 17:30-ig tartja a Moscone Center déli szárnyának 306-os termében. Számot ad majd játékiparban szerzett tapasztalatairól, és szót ejt 38 Studiossal folytatott együttműködéséről is, melynek során az exkluzív világteremtő szerepe jutott neki.

A Project Mercury PlayStation®3 számítógépes szórakoztató rendszer, Xbox 360® videojáték és szórakoztató rendszer és PC platformokon lesz elérhető. További információkért látogass el a www.38studios.com weboldalra.