Army of Two
Soha ne indulj egyedül a csatába! Megérkezett a harmadik nézetű, kooperációs FPS az EA Montrealtól! Az Electronic Arts bejelentette, hogy az ARMY OF TWO a március hetedikén a boltok polcaira kerül Észak-Amerikában és Európában.
Az ARMY OF TWO - először Xbox 360 videojáték-és szórakoztatórendszerre illetve PLAYSTATIONR3 számítógépes szórakoztatórendszerre írt változata teljesen új játékélményt ad, mert olyan helyekre repíti a játékost, amelyekről a legfrissebb híradások szólnak!
Az Army of Two megújítja kooperatív online játékokról alkotott fogalmakat, mert a játékosok folyamatos interakciót folytatnak az elő partnerekkel és az MI által mozgatottakkal. Hat izgalmas szinten keresztül folytathatják hát a küzdelmet kétszemélyes, kooperatív kampánymódban. A játékosok továbbá sokáig dicsekedhetnek azzal, hogy az övék a leghalálosabb kétszemélyes egység a négy különböző többjátékos térképen vívott kettő-kettő elleni csatákban.
"Arra törekedtünk, hogy élvezetes többszemélyes játék élményében legyen részük játékosainknak, akik bonyolult küldetésekben vehetnek részt, és úgy érezhetik, hogy a világ legjobb katonáival küzdhetnek oldalukon, de ellenségeik is az elitből kerülnek ki." - nyilatkozta Alain Tascan az EA Montreal elnökhelyettese és általános igazgatója, aki egyben az Army of Two vezető producere is. "Mivel lehetőséget adunk a játékosoknak, hogy minden eddiginél szorosabb együttműködésre épülő szövetségben játszhassák végig a hadjáratmódú vagy az egymás ellen is vívott csatákat, arra ösztönözzük őket, hogy új szemszögből szemléljék a lövöldözős játékokat"
A többi kooperatív játéktól eltérően az Army of Two nemcsak a győzelemre koncentrál, hanem a megfelelő zsold megszerzésére is. A hadsereg volt Rangerei most egy magánkézben lévő védelmi cégnek dolgoznak, a játékosok ezért egyre pontosabb, pusztítóbb, szabadon fejleszthető fegyverekre költhetik kemény munkával megszerzett pénzüket. A játékosok használhatják különleges, kooperatív képességeiket küldetéseik végrehajtásakor, ideértve új és egyedi Aggro módot is, amely biztosítja, hogy partnerük észrevétlen marad, miközben megközelíti az ellenséget. A tűz intenzitásától, a távolságtól, a látótávolságtól és a használt fegyver típusától függően a játékos magára vonhatja az ellenséges erők figyelmét, miközben társa lopakodva megközelíti őket.
Az Army of Two megújítja kooperatív online játékokról alkotott fogalmakat, mert a játékosok folyamatos interakciót folytatnak az elő partnerekkel és az MI által mozgatottakkal. Hat izgalmas szinten keresztül folytathatják hát a küzdelmet kétszemélyes, kooperatív kampánymódban. A játékosok továbbá sokáig dicsekedhetnek azzal, hogy az övék a leghalálosabb kétszemélyes egység a négy különböző többjátékos térképen vívott kettő-kettő elleni csatákban.
"Arra törekedtünk, hogy élvezetes többszemélyes játék élményében legyen részük játékosainknak, akik bonyolult küldetésekben vehetnek részt, és úgy érezhetik, hogy a világ legjobb katonáival küzdhetnek oldalukon, de ellenségeik is az elitből kerülnek ki." - nyilatkozta Alain Tascan az EA Montreal elnökhelyettese és általános igazgatója, aki egyben az Army of Two vezető producere is. "Mivel lehetőséget adunk a játékosoknak, hogy minden eddiginél szorosabb együttműködésre épülő szövetségben játszhassák végig a hadjáratmódú vagy az egymás ellen is vívott csatákat, arra ösztönözzük őket, hogy új szemszögből szemléljék a lövöldözős játékokat"
A többi kooperatív játéktól eltérően az Army of Two nemcsak a győzelemre koncentrál, hanem a megfelelő zsold megszerzésére is. A hadsereg volt Rangerei most egy magánkézben lévő védelmi cégnek dolgoznak, a játékosok ezért egyre pontosabb, pusztítóbb, szabadon fejleszthető fegyverekre költhetik kemény munkával megszerzett pénzüket. A játékosok használhatják különleges, kooperatív képességeiket küldetéseik végrehajtásakor, ideértve új és egyedi Aggro módot is, amely biztosítja, hogy partnerük észrevétlen marad, miközben megközelíti az ellenséget. A tűz intenzitásától, a távolságtól, a látótávolságtól és a használt fegyver típusától függően a játékos magára vonhatja az ellenséges erők figyelmét, miközben társa lopakodva megközelíti őket.