A Fight Night Champion újrafogalmazza a sportjátékok műfaji elvárásait
Az EA SPORT vancouveri stúdiója megkezdte a nagy múltra visszatekintő Fight Night című sorozatának legújabb tagjának a fejlesztését, melyet Fight Night Champion-nak kereszteltek. Az új epizód napjaink legdinamikusabb küzdősport-szimulációs élményét nyújtja majd, a vizuális határokat feszegetve. Az új rész tovább növeli majd az egyszemélyes játékélményt, a virtuális kötelek közé lépve eddig soha nem tapasztalt élményekben lesz majd részünk.
A Fight Night Champion továbbfejlesztett, fizikai alapú animációs rendszere finomhangolt mozgás-, állóképesség- és ütésmechanikával teszi még valószerűbbé az élményt: a játékosok a sportág valódi bajnokainak gyorsaságával és nyers erejével mozoghatnak, támadhatnak és védekezhetnek. A forradalmian új, Full Spectrum Punch Control elnevezésű irányítási séma a küzdősport-szimulációs játékok történetének legvalószerűbb harcrendszerét hozza el, miközben rendkívül áttekinthető és egyszerű karaktervezérlést tesz lehetővé, ezzel a sorozat legfelhasználóbarátabb epizódjává avatva a Fight Night Championt.
A játék 2011-ben jelenik meg Xbox 360-ra, valamint Playstation 3-ra.