Új korszakot nyit a Sanoma a hazai e-kereskedelemben

Magyarország második legnagyobb médiavállalata, a Sanoma Media Budapest Zrt. egyedülálló stratégiával segíti mostantól a hazai e-kereskedelem fejlődését.

A vállalat változatos portfóliójával havonta közel 5 millió magyar fogyasztót ér el. Az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító oldalon eddig több mint 2500 hazai webáruház regisztrált, azzal a céllal, hogy vásárlásra kész és jól informált felhasználókat tereljen saját internetes üzletébe.

Az Olcsóbbat.hu elemzői, a vásárlók viselkedésének feltárása mellett ma már a webáruházak igényeit és lehetőségeit is egyre pontosabban le tudják írni. Az elmúlt hónapokban olyan új szolgáltatást tett elérhetővé a Sanoma az Olcsóbbat.hu partnerei számára, mely alapjaiban terjeszti ki a webáruházak lehetőségeit. A jövőben új, integrált online marketing megoldásokkal szolgálják ki a regisztrált webshopokat.

Az Olcsóbbat.hu eddigi egyik legismertebb versenyelőnye a hátterében rejlett: a Sanoma teljes online portfóliójával olyan vásárlókat érhet el a regisztrált webáruház, akiket más csatornán nem tudna. A jövőben, az új integrált online marketing megoldásoknak köszönhetően, a hazai piacon teljesen egyedi lehetőségeket kapnak az internetes boltok.
Az új rendszerben a hazai webshopok könnyen és költséghatékonyan használhatják az vállalat e-mail üzletági és az AdBox szolgáltatásait.

A Sanoma Media e-mail üzletága, mely nemrég azzal a céllal alakult, hogy összefogja a Sanomán belüli eDM adatbázisokat, egy egységes hirdetési csatornát kínálva ezzel a hirdetőinek. A rendszer egy piac- és versenyképes csatornát biztosít, melynek része a Citromail.hu több mint 2 millió felhasználója, a Segmentad tranzakciókon épített közel 1 milliós adatbázisa, valamint a Sanoma vezető termékeinek (Nők Lapja Cafe, Startlap, stb.) feliratkozói állománya.

Az AdBox Affiliate Program egy új online hirdetési rendszer, amely lehetőséget biztosít a webáruházak számára, hogy a Sanoma széleskörű médiapartner-hálózatának segítségével népszerűsítsék ajánlataikat és teljesítmény alapú hirdetési megoldásokkal sokszorozzák meg megtérülő online megjelenési felületeiket.

Mostantól az Olcsóbbat.hu aktív partnerei nagy kedvezménnyel vehetik igénybe az e-mail üzletág szolgáltatásait, az AdBox rendszerében pedig sem regisztrációs, sem havi díjat nem kell fizetniük, ráadásul további kedvezményt kapnak a fizetendő jutalékból is.

„Az Olcsóbbat.hu aktív partnerei a hazai piacon hatalmas előnyre tehetnek szert azzal, hogy a már bizonyítottan hasznos ár-összehasonlító portál mellett pár kattintással hozzáférhetnek a régió egyik legjobb e-mail marketing adatbázisához. Emellett pontosan szűrhető és biztosan megtérülő display hirdetéseket futtathatnak anélkül, hogy egyenként meg kelljen állapodniuk az oldalakkal. Ilyen integrált online marketinges szolgáltatást még senki sem nyújtott Magyarországon a webáruházak számára- mondta Rácz István, a Sanoma Budapest Zrt. digitális marketingvezetője.

A kibővült szolgáltatási lehetőségeket az Olcsóbbat.hu partnerei könnyen kihasználhatják, hiszen a rendszerek kezelése pár perc alatt megtanulható. „Ezentúl az Olcsóbbat.hu partnerei nem kizárólag az ár-összehasonlító oldal szolgáltatásait használhatják ki, hanem számtalan új csatornán keresztül értékes vásárlói kattintásokat gyűjthetnek” - tette hozzá Jenei Péter a Sanoma Media Budapest Zrt. e-kereskedelmi portfólió-vezetője.