Új Dell Inspiron 15 és 17 5000 laptopok – Ahogy tetszik!

Decembertől már Magyarországon is elérhetők a Dell új laptop kollekciójának részét képező Inspiron 15 és 17 5000 laptopok. A számos színben, méretben és konfigurációban elérhető modellek az egész család számára lehetőséget kínálnak szórakozásra, alkotásra vagy akár munkára.

Ragyogó színek és új formák
Az Inspiron 15 5000 tökéletes választás az egyéni felhasználók és a közös számítógépet használó családok számára, míg az Inspiron 17 5000 akár egy asztali számítógépet is kiválthat. Megszabadulhat a kábelerdőtől és bárhova magával viheti munkáit és szórakoztató tartalmait.

Legfontosabb jellemzők:

  • Új, vékonyabb kialakítás, és számos izgalmas színváltozat1 fekete, sötétszürke, fehér, sötétkék, kék és piros
  • Élénk, opcionális FHD felbontású kijelző a gyönyörű grafikához és választható érintőképernyő a 15 hüvelykes változaton
  • A TrueColor2 technológia akár kétszer élénkebbé és élethűbbé teszi a képeket és videókat
  • Opcionális infravörös kamera Windows Hello szolgáltatással: akár egyetlen pillantással bejelentkezhet (csak a 15 hüvelykes FHD érintőképernyős változatban)
  • DVD-meghajtó a további tárhelyhez és a videók megtekintéséhez
  • A hetedik generációs Intel Core processzoroknak köszönhetően a laptopok kiváló teljesítményt, gyors válaszidőt és bőséges tárhelyet kínálnak, emellett rendelhető hozzájuk különálló grafikus vezérlő is

A Dell Premium Support szolgáltatás opcionálisan megvásárolható a modellekhez, amellyel megvédheti eszközét, bárhová utazik. Ez a Dell személyi számítógépekhez elérhető szolgáltatása, amely proaktív, automatizált hardveres és szoftveres támogatást nyújt az ügyfeleknek. A Dell az első és egyetlen olyan vállalat, amely olyan proaktív automatizált támogatást nyújt, ahol szakértő technikusok napi 24 órában állnak rendelkezésre. A hardver- és szoftverproblémákat pedig távoli diagnosztika után helyszíni szervizzel orvosolja.3


1 Az elérhető színek választéka változhat. Érdeklődjön a hivatalos Dell partnereknél a régióban rendelhető színváltozatokról.
2 Csak az Intel® verziókban.
3 A Dell által 2016 áprilisában elvégzett elemzés alapján. A Premium Support szolgáltatásai közül nem mindegyik érhető el minden termékhez. Az EMEA régióban munkaidő után csak angol nyelvű támogatás vehető igénybe. A távoli diagnosztika során az online/telefonon elérhető technikus állapítja meg a probléma okát. Ha a probléma távolról nem orvosolható, akkor egy technikust és/vagy alkatrészt küldenek. A helyszíni kiszállási idő a termék földrajzi helyétől függően változhat. További információ: Dell.com/servicecontracts.