Ismét a Mindshare nyert a Jófogás tenderén

2016-ban is folytatódik a két cég kooperációja: az újabb megmérettetés után is a médiaügynökség felel az apróhirdetési portál PPC tevékenységéért.

2015 végén meghívásos tendert írt ki a Jófogás.hu PPC tevékenységeinek menedzselésére. A négy pályázó közül végül a korábbi együttműködő partner, a Mindshare került ki győztesen, így jövőre is ők felelnek majd a legnagyobb apróhirdetési portál összes AdWords és Facebook kampányáért, valamint ezek optimalizálásáért. Emellett az online médiaügynökség tevékenységét kutatásokkal és versenytárs analízisekkel is bővíti partnerénél.

– A 2016-os év stratégiai szempontból kiemelkedő időszak lesz nálunk – árulta el Oláh Alexandra, a Jófogás.hu marketing vezetője. – Éppen ezért fontos, hogy az AdWords kampányainkat olyan partner menedzselje, aki a lendületességet korszerű tudással tudja ötvözni, és gyakorlottan mozog mind az E-commerce, mind a PPC világban.

A Mindshare 2015-ben már kezelte a Jófogás PPC kampányait. Kupi Dániel PPC vezető elmondása szerint a következő évre a 2015-ös sikerek túlszárnyalására, ennek érdekében pedig számos újítással és fejlesztéssel készülnek, hogy támogassák az apróhirdetési portált céljainak elérésében. A projektet Lunczner Ádám, a Mindshare digitális igazgatója vezeti.

– Ez a tender egy igazi fokmérő volt számunkra, ahol kiemelten fontos volt a PPC megoldások professzionális ismerete. Fontos volt látnunk, mekkora értéket képvisel az az energia, szolgáltatásbővítés és fejlesztés, amelyet idén hazánk egyik legnagyobb digitális szereplőjénél végrehajtottunk. Nagyon boldogok és büszkék vagyunk arra, hogy ebben az erős ügynökségi versenyben bizonyítani tudtunk – mondta el Lunczner Ádám.