IDC: Vezető szolgáltató a Xerox

A neves kutatócég, az IDC a legfrissebb, Amerikában kiadott MarketScape felmérésében a Xerox-ot vezető menedzselt munkafolyamat szolgáltatóként nevezte meg, amely a piacon egyedüliként kizárólag erre a területre összpontosító, önálló üzletágán keresztül szolgálja ki az ügyfeleit.

Az IDC azt vizsgálta a felmérésében, hogy a Menedzselt Munkafolyamat Szolgáltatási piacon a cégek milyen automatizálási és optimalizálási megoldásokkal segítik ügyfeleik egyre intenzívebbé váló dokumentumkezelő – és üzleti folyamatait.

Megállapításuk szerint a Xerox munkafolyamat automatizálási megoldása segít elkerülni azt, hogy bármilyen fennakadás legyen a dokumentumkezelési feladatok végrehajtásában. Továbbá támogatja a különböző szakterületek közti együttműködést, többek között a nemrégiben bemutatott munkafolyamat automatizálási megoldásaival, amelyeket kifejezetten a biztosítási cégek és HR osztályok, azaz két olyan terület számára fejlesztett ki, ahol a munkafolyamatok jelentős adatkezeléssel járnak. Emellett a napokban bejelentett Xerox Digital Alternatives révén a dolgozók egyéni produktivitása, munkájuk hatékonysága is jelentősen növelhető. Ugyanis a munkavállalók időt, energiát spórolva, a felesleges manuális folyamatokat elhagyva szerkeszthetik, formálhatják, illetve oszthatják meg, vagy tárolhatják el biztonságosan az dokumentumaikat.

A felmérés kiemeli azt is, hogy a Xerox az egyetlen a piaci szereplők közül, amely önálló szervezetet épített fel a munkafolyamat automatizálási szolgáltatások biztosítására. A vállalatnál 2014-ben alapították meg a Munkafolyamat Automatizálási Szolgáltatások üzletágat, amely szorosan együttműködik a Xerox dokumentum outsourcinggal foglalkozó, - beleértve mind a menedzselt (MPS), mind a centralizált nyomtatási szolgáltatásokat nyújtó kollégákat – valamint a cég üzleti folyamat outsoucing (BPO) tevékenységét ellátó csapattal.

“A menedzselt munkafolyamat szolgáltatások jelentősen hozzájárulnak a nagyvállalatok eredményességéhez messze túl azon, hogy csökkentik a nyomatok számát és pénzt takarítanak meg. Az munkafolyamatok automatizálása növeli a dolgozók hatékonyságát, fokozza a dokumentumok, illetve az adatok biztonságát és segít abban, hogy a cég fenntarthatósági célkitűzései teljesüljenek.” – fogalmazott Mike Feldman, a Xerox nagyvállalati üzleteiért felelős elnöke.

Az IDC jelentése kitér arra, hogy a Xerox erősségei közzé tartozik ezen a területen az is, hogy teljes körű szolgáltatást nyújtanak a menedzselt nyomtatási szolgáltatásoktól kezdve a munkafolyamat automatizáláson át az üzleti folyamatok kiszervezéséig, illetve a konzultációs/szakmai szolgáltatásoktól a teljes körű outsource megoldásokig. Szintén a vállalat előnyei közé tartozik az is, hogy a szolgáltatásait széleskörű szoftveres és más technológiai megoldások támogatják, valamint képesek arra, hogy világszerte azonos színvonalon biztosítsák szerteágazó szolgáltatásaikat multinacionális ügyfeleiknek.

Az IDC MarketScape jelentése visszaigazolja a Xerox üzleti munkafolyamatok fejlesztésére irányuló törekvését és elkötelezettségét, amelynek középpontjában a mindennapi üzleti eljárások automatizálása áll, annak érdekében, hogy a velük együtt dolgozó vállalatok hatékonyabb és jövedelmezőbb vállalkozásokká váljanak.