Hatodszorra is vezető MPS szolgáltató lett a Xerox

Ismét a Xerox végzett az élen a neves független kutatócég, a Quocirca menedzselt nyomtatási szolgáltatások (MPS) piacát elemző idei felmérésben. A vállalat sorozatban hatodik éve bizonyul a legjobbnak ebben a szolgáltatási szegmensben.

A Quocirca jelentése szerint a Xerox széles skálájú és magas színvonalú menedzselt nyomtatási szolgáltatásokat kínál, amelyek hosszútávon biztosítják a vezető szerepét a világon éves szinten 100 milliárd dollár forgalmat generáló dokumentumkezelési piacon.

„A Xerox komoly eredményeket, erős portfoliót tud felmutatni a menedzselt nyomtatási szolgáltatások területén– bizonyítja ezt az is, hogy immár hat éve folyamatosan a felméréseink élén végez. Sikerének titka abban is tetten érhető, hogy a dokumentumkezelési megoldásai számtalan iparágban, cégméretre tekintet nélkül adaptálhatóak a napi munkában. Ezzel a piaci stratégiával a Xerox a jövőben még több közép-és nagyvállalatnak értékesíti az üzleti folyamatok kezelését középpontba állító menedzselt nyomtatási szolgáltatásait.” –állapítja meg értékelésében Louella Fernandes, a Quocirca társigazgatója.

A Quocirca szakemberei azt is áttekintették, hogy melyek a legfontosabb elvárások a menedzselt nyomtatási szolgáltatásokkal szemben ügyféloldalról. Ezek közül kiemelkedik a biztonsági nyomtatásra való hivatkozás. A válaszadók háromnegyede emelte ki ennek a funkciónak a fontosságát. Ugyanakkor örömteli tényként derül ki a jelentésből az is, hogy a megkérdezett vállalatok döntő többsége (72%) már használ valamilyen MPS megoldást a dokumentumkezelési folyamataik menedzselésében.

„Az információk hatékony és biztonságos kezelése, akár nyomtatott, akár digitális formában, minden vállalat számára hatalmas feladat. Mi arra törekszünk, és erre világít rá a Quocirca jelentése is, hogy biztonságosan, integráltan kezeljük a vállalatok dokumentumkezelési folyamatait a meglévő nyomtatási környezetben a Xerox hitelesítési, nyomon követési és számviteli megoldásainak bekapcsolásával.” – hangsúlyozta Joseph Hanania, a Xerox outsourcing szolgáltatások nemzetközi részlegének vezetője.

Hozzátette a Xerox legfőbb célja, hogy az ügyfeleinél olyan optimalizált nyomtatási infrastruktúrát alakítson ki, amely a menedzselt nyomtatási szolgáltatások hozzáadásával jelentősen, akár 30 százalékkal csökkentheti a dokumentumkezelési költségeket és ezzel még hatékonyabbá válik a vállalat mindennapi működése.