Új kampánnyal jelentkezik a Jófogás reklámfigurája

A korábbi kreatív platformmal és új médiavásárló céggel indult neki az évnek a Jófogás.hu. Az Okego újra életre keltette a narancssárga, kék hajú kabalafigurát, Zsozsót. A TV-ben és online felületeken futó kampányt ezúttal a Schibsted új médiaügynöksége, a CarnationGroup tervezte.

A páratlanul sikeres év végi kampány után ismét hódít a Jófogás reklámfigurája, aki vagányságával és Eladom című fülbemászó dalával gyorsan belopta magát a nézők szívébe. Egyetlen hónap alatt több mint 900 ezren töltötték le a YouTube-ról a korábbi reklámvideót. A spot megmozgatta az emberek fantáziáját: a netet elárasztották a házilag készített verziók, paródiák és remixek.

„Az első film sikere miatt nehéz feladat volt továbbvinnünk a történetet. A figura szórakoztató énjét feltétlenül meg akartuk őrizni és kisebb módosításokkal a már megkedvelt zenei formát is. A Hair egyik híres jelenetét vettük alapul, amelyben a főszereplő az asztalon táncol, felháborítva egyeseket, szerelemre lobbantva másokat” – mondta Geszti Péter, a reklámot jegyző Okego kreatív igazgatója.

Zsozsó ezúttal nem azt énekli, hogy „eladom”, hanem azt, hogy „eladtam”, ezzel is utalva az apróhirdetési oldal kiemelkedő hatékonyságára. A bábot továbbfejlesztették erre az alkalomra, hogy többfajta mozgásformára legyen képes, hiszen a filmben táncol, a csilláron himbálózik, majd egy tál levesben is megfürdik. A helyszínen három bábos segítette a figura mozgatását – olykor az asztal alatt megbújva.

A Jófogás naponta számos levelet kapott olyan érdeklődőktől, akik szerették volna megvásárolni a szőrös kabalát, ezért decemberben elindult a gyártás és az értékesítés a Jateknet.hu oldalon. Kabalához juthatnak most a Jófogás felhasználói is: a szerencsés hirdetésfeladók között plüssfigurákat sorsolnak ki – az egymillió forintos fődíj mellett! „Jó látni, ahogy Zsozsó figurája megelevenedik a spotban, és külön élmény, hogy milyen sok gyereknek okoz örömet” – mondta el Varga Zsolt (Sek) a báb tervezője.

Az új spot december 28. óta látható a képernyőn, többek között az RTL Klubon. A médiatervezési feladatokat 2014-re tenderen nyerte el a GroupM-hez tartozó CarnationGroup. Az Okego kreatív csapata már dolgozik a következő ötletek megvalósításán, így várhatóan idén még további csíntalanságokat is láthatunk a Jófogás Zsozsójától.