Portfóliót bővít az exkluzív belvárosi üzlet
M Fashion by Marianna néven nyitott új üzletet az exkluzív belvárosi ruhaüzlet, a Marianna Boutique. A Sugár bevásárlóközpont egyik legszebb butikja 220 négyzetméteren kínál a Szervita téren már megszokott stílusos, egyedi és magas színvonalú ruhadarabokat.
Portfóliót bővít az 1998-ban alapított Marianna Boutique, amelynek legfőbb célja, hogy még szélesebb vevőkört szolgáljon ki elérhető áron, igényes, egyedi és jó minőségű ruhákkal, szem előtt tartva a vásárlók igényeit.
A stílust, a megbízhatóságot és a magas színvonalat a Gerry Weber és Betty Barclay márkákkal garantálják az üzlet tulajdonosai. „Előbbi a klasszikusabb irányvonalat követi, de napra kész, mégis időtálló modelljeivel kifogástalan megjelenést kölcsönöz viselőjének, míg utóbbi fiatalosabb, lendületesebb, inkább a sportosan elegáns irányvonalat követi. A kínálatot a meglehetősen nőies szabásvonalakkal rendelkező Kalisson és Bagoraz portugál pamut pólókkal egészítjük ki. Legfőbb célunk, hogy minden márkából a legjobbat hozzuk, mint ahogy azt már tettük a Marianna Boutique esetében is” - mondta Schaller Marianna, az M Fashion by Marianna megálmodója.
Azonban lényeges eltérés, hogy amíg a Szervita téren a fentebb említett brandek az árszínvonal alsó szintjét jelentik, addig az M Fashion by Marianna kínálatában ezen márkák lesznek a legmagasabb árfekvésűek.
Az üzlet legújabban bevezetett márkája, az osztrák Dolce Vita, amely különleges módon főleg kötött anyagokkal dolgozik, kellemes árfekvésben, egy holland tervező munkája nyomán.
A jövő évben újabb márkabővítést terveznek Schaller Mariannáék, ezzel kapcsolatban már több nemzetközi világmárkával is folynak tárgyalások, amelyekkel tovább színesíthetik a hazai divatvilágot.