Egyszerűbb pénzügyi ügyintézés a NÉBIH öt telephelyén
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) öt telephelyén vált elérhetővé az új pénztárprogramja, mely többek között gyorsabb és könnyebb pénzügyi ügyintézést tesz lehetővé a hatóság ügyfelei számára.
A fejlesztés a központi elektronikus fizetési és elszámolási rendszerhez (EFER) történő csatlakozással valósulhatott meg. A szolgáltatás jelenleg a NÉBIH négy budapesti és egy székesfehérvári telephelyén érhető el. Segítségével az ügyfelek a hivatal felé fennálló fizetési kötelezettségeiket bankkártyával is kiegyenlíthetik. Emellett a rendszer lehetővé teszi az egy ügyhöz tartozó, több jogcímen fizetendő tételek egy tranzakcióval történő rendezését is, valamint elvégezi az elszámolást a célszámlák irányába.
Az EFER-hez történt csatlakozás további előnye, hogy az elszámolások egyértelműen beazonosíthatóak lesznek a jövőben, valamint, hogy a rendszer maga végzi a tranzakciós díjelszámolást is, ami a korábbi 1,7%-ról 0,8%-ra csökkent.
A NÉBIH továbbra is keresi azon fejlesztési lehetőségeket, melyek a szakigazgatási feladatok egyszerűsítését, valamint az ügyfelek számára gyorsabb és könnyebb ügyintézést tesznek lehetővé.