Civilekkel népszerűsíti új kollekcióját a BP Clothing
Batikolt minták, Beastie Boys, gördeszka – a kaliforniai punkrock kultúrát idéző darabokkal rukkolt elő a BP Clothing. A kollekció különlegessége, hogy ezúttal BP-rajongók adják arcukat a termékekhez. A kiírt felhívásra jelentkezők közül végül négy fiatal lett a befutó, akik a Hero for a Day néven futó kollekciót egyedi fotósorozaton keresztül népszerűsítik.
Néhányan most hírnévhez juthatnak, hiszen hetekig köszönnek majd vissza egy-egy plakátról, videóból azok a nevezők, akik a legjobbnak bizonyultak BP Clothing pályázatán. A népszerű brand pár nap alatt szép számú érdeklődőt vonzott be ezzel az akcióval, amelyből végül kikerültek azok a srácok, akik valóban hitelesen képviselhetik a tyedie technikával készített darabok által közvetített életérzést.
„Nem szerettünk volna modellekkel dolgozni. Az volt a cél, hogy olyan hiteles arcokat keressünk, akikhez tényleg közel áll ez a stílus, és a hétköznapokban is hordják a ruháinkat. BP Clothingos fényképeket, videókat kellett beküldeniük, ez alapján választottuk ki a kampány résztvevőit. Szerencsére sikeres volt a felhívás, hiszen mindössze öt nap alatt körülbelül ötven jelentkezés érkezett hozzánk. Elsősorban street-es, deszkásabb vonalon mozgó fiatalokat kerestünk, így végül három fiú és egy lány lett a befutó” - mesélt a koncepcióról Jakab Peti, a BP Clothing egyik megálmodója. „A tiedye a 60-as évek hippi hullámában volt legerősebben jelen, de a ruhadarabokat elsősorban a kaliforniai punkrock kultúra inspirálta. Tavaly már csináltunk egy ilyen kollekciót, így már a második szériát dobjuk piacra. A különlegessége, hogy egyedi, kézzel készült, így nincs két egyforma póló” – tette hozzá Peti.
A batikolt újdonságok mellett jövő hét szerdán, egy nyilvános launch keretein belül mutatkoznak be az ASICS aligátormintás cipői is. A Wellhello kedvelői számára is készülőben van néhány meglepetés, mivel a BP Clothing napjaink egyik legnépszerűbb zenei duójával is közös munkálatokba vágott.