Új szolgátatás a magyar e-kereskedelemben

Árukereső.hu

Az internetes kereskedelem fejlődésével a vásárlók igényei is bővülnek. Mára egyértelmű, hogy tudatosan keresik a megbízható boltokat, és a legtöbb vásárló részletesen utánanéz a termékek tulajdonságainak is. Az Árukereső.hu Termékgaranica Programjában a piacvezető árösszehasonlító oldal szakmai és gyakorlati partnere a Pluszgarancia Kft. Az Árukereső.hu új szolgáltatása elsőként kínál az e-kereskedelem árösszehasonlító piacán olyan szolgáltatást, mellyel a vevők a vásárlást követő 11 hónap során bármikor, néhány egyszerű lépésben kiterjesztett garanciát köthetnek.

A rendszerhez minden magyar webáruház néhány perc alatt csatlakozhat. A résztvevő webáruházak számára a rendszer egyaránt jelent szolgáltatásbővítést és bevételnövekedést. 

„A fogyasztói bizalom további növeléséhez olyan új szolgáltatásokat vezetünk be, melyek a vásárlás folyamatát rövidítik és vevő megelégedettségét hosszú távon biztosítják. A vásárlók akár kisebb, akár nagyobb értékű terméket vesznek meg, mostantól az interneten, néhány lépésben kiterjesztett garanciát is vehetnek hozzá” mondta Palocsay Géza, az Árukereső.hu operatív igazgatója. 

Ha meghibásodik a termék, a kiterjesztett garancia segítségével két munkanapon belül megkezdődik a javítás, csere esetén pedig az eredetivel megegyező újat, vagy annál jobb készüléket kap a felhasználó. 

„A szolgáltatásnak köszönhetően olyan független biztosítást köthet a vásárló, mely egyedi biztonságot ad és nem függ az importőrtől, a forgalmazótól, vagy a bolttól. A vásárlástól számított 11 hónapja van dönteni a vevőnek, hogy igénybe veszi-e, ráadásul néhány alapvető adat megadásával az interneten pár perc alatt megköthető.” mondta Szanyi Péter a Pluszgarancia képviselője.