Rendszerfejlesztésben erősít az NNG a globális navigációs piac meghódításáért

NNG

Az elkövetkező három évben a globális autóipari navigációs piacon az iGO Navigációs Szoftverrel 40%-os részesedést megcélzó NNG Kft., programozói létszámának folyamatos bővítésével párhuzamosan, belső informatikai rendszerét is fejleszti. A folyamat első lépéseként, a világ tíz vezető autómárkájából hétbe már most is navigációs megoldást szállító vállalat létrehozta a CIO pozíciót.

Az NNG-hez áprilisban érkező Szabados Gábor informatikai igazgató feladata elsősorban a vállalat üzleti tevékenységét és célkitűzéseit támogató, rendszerszintű információs technológiai fejlesztések – beleértve az adatbiztonsággal kapcsolatos innovációkat is – menedzselése lesz. Feladata továbbá a vállalat üzleti céljainak megfelelő informatikai szükségletek feltérképezése, az ezzel kapcsolatos stratégiai tervek készítése, valamint az ehhez kapcsolódó információs technológiai célok megvalósítása.

Az informatikus mérnök-közgazdász Szabados Gábor szakmai karrierjét fejlesztőként kezdte, majd projektmenedzserként dolgozott a Siemens bécsi irodájában, a Qualisoftnál és a Lufthansa Systems több nemzetközi irodájában. Stratégiai IT vezetői tapasztalatát a Raiffeisen Banknál, illetve legutóbb a UPC Magyarországnál szerezte, ahol többek között az üzleti hatékonyságnövelés érdekében történő IT fejlesztések is hatáskörébe tartoztak.