Elindult a Samsung „Launching people” kampánya

A Samsung elindította „Launching people” globális kampányát, melynek célja, hogy a vállalat hozzásegítse felhasználóit ahhoz, hogy a Samsung termékeivel megvalósítsák álmaikat.

A Samsung működésének minden területét átszövi a folyamatos innováció, ezért is fontos, hogy segítsen az embereknek észrevenni a technológiában rejlő lehetőségeket, és ezáltal könnyebbé tenni az életüket. A „Launching people” elnevezésű globális kampány célja, hogy a Samsung segítse felhasználóit az önmegvalósításban. Az egyelőre 13 régióban (Egyesült Királyság, Németország, Olaszország, Ausztrália, Görögország, Brazília, Ausztria, Argentína, Mexikó, Perzsa-öböl, Szaúd-Arábia, Törökország és Franciaország) meghirdetett Facebook pályázatra bárki jelentkezhet saját álmával, ötletével. A kiválasztottakat a Samsung saját termékeivel, mentorálással és startup segítséggel látja el álmaik megvalósításában.

„A Samsungnál hiszünk abban, hogy a technológiának az emberek igényei adnak értelmet. Amikor az ő elképzeléseik és technológia találkoznak egymással, csodálatos dolgok történnek. Szerte a világban felhasználók milliói osztják meg életük fontos eseményeit egymással a mi készülékeinken keresztül. A következő években felhasználóinkkal együtt számos izgalmas projekten fogunk dolgozni azért, hogy az ő elképzeléseiket váltsuk valóra. Mi a Samsungnál nemcsak termékeket keltünk életre, hanem megvalósítjuk az emberek álmait is” –mondta Sue Shim, a Samsung marketing vezetője.

A kampány 2013 júniusában indult el Franciaországban, és kezdte meg a fogyasztói álmok valóra váltását egyelőre 13 régióban Európában, Latin-Amerikában és a Közel-Keleten. 2014-től még több régió csatlakozik.

A felhasználók beszámolói pedig a Samsung weboldalán és közösségi média csatornáin, a Facebookon és a Youtube-on követhetők nyomon.