Európai szervízközpontot nyitott Budapesten a Panasonic Connect Europe

A Panasonic a mai napon hivatalosan is megnyitotta új európai szervizközpontját Budapesten, amelynek célja, hogy kibővített ügyfélszolgálattal és szervizeléssel támogassa az ügyfeleket a kontinentális Európában. Az 1000 négyzetméteres létesítmény a walesi Cardiffban található központot egészíti ki. A szervízközpontok abban támogatják a Panasonic Connect Europe-ot, hogy segítse a vállalkozásokat a gyártásban, a logisztikában, az ellátási láncban, a kiskereskedelemben, a közszférában, valamint a szórakoztatásban és a médiában számos olyan technológiai termékkel, megoldással és szolgáltatással, amelyek hozzájárulnak sikerükhöz.

A két szervizközpont közös szervezeti egységben fog működni, szervizelési és szolgáltatási támogatást nyújtva az ügyfeleknek és a Panasonic Connect Europe részlegei számára, beleértve a Broadcast & ProAV és a Visual Solutions részlegeket is. A budapesti telephely ideális helyen van ahhoz, hogy a Panasonic Factory Solutions részlegének SMT Production and Robot & Welding megoldásait használó ügyfeleket is támogassa, valamint hogy megoldást előkészítő és tesztelő létesítményt biztosítson az üzleti és ipari megoldások divízió számára.

„A Panasonic Connect Europe arra építette hírnevét, hogy kiváló minőségű termékeket és megoldásokat kínál, valamint kategóriájában a legjobb támogatást nyújtja üzleti ügyfeleinek. A budapesti szerviz- és ügyfélközpont létesítése lehetővé teszi számunkra, hogy még közelebb legyünk ügyfeleinkhez, és minden eddiginél gyorsabb és hatékonyabb  támogatást nyújtsunk nekik, hozzájárulva ezzel sikerükhöz" – mondta Donald Maidment, a Panasonic Connect Europe ügyfélszolgálati vezetője.

A budapesti helyszínt a magyarországi műszaki felsőoktatásból kikerülő kiváló szakemberutánpótlás, valamint a helyi munkaerő  elkötelezettsége és ügyfélközpontú gondolkodásmódja miatt választották. Ezenkívül a szervizközpont piacokhoz való közelsége és az összes nagyobb fuvarozóval való jó kapcsolata lehetővé teszi a gyors és hatékony logisztikát a szervizelést igénylő termékek expressz begyűjtéséhez és visszaküldéséhez.

Az új nyitást kommentálva Hiroyuki Nishiuma, a Panasonic Connect Europe vezérigazgatója elmondta: „Vállalkozásunk alig több mint egy évvel ezelőtt átalakult egy új és agilis szervezetté, amelynek célja, hogy gyorsan reagáljon ügyfeleink igényeire az iparágakban. Második budapesti szervizközpontunk létrehozása egy újabb fontos lépés annak az ígéretnek a teljesítésében, hogy termékszakértelmünket ötvözzük továbbfejlesztett megoldási képességünkkel, ezzel is segítve a vállalkozásokat abban, hogy működésüket a jövő kihívásainak megfelelően átalakíthassák.”