Két újabb népszerű játékkal bővült a Huawei alkalmazásboltja
Két, világszerte népszerű játékkal bővítette kínálatát a Huawei alkalmazás áruháza. Az AppGalleryben immár az Angry Birds 2 és a Manor Matters is elérhető. A Rovio első, Huawei-platformra fejlesztett népszerű játékában újra csatasorba állíthatjuk kedvenc madarainkat a zöld malacok serege ellen, míg a másik appban fejtörőkön keresztül fedezhetünk és újíthatunk fel egy régóta elhagyatott kúriát. A Playrix fejlesztői csapata ezzel már a harmadik játékát hozza el a Huawei felhasználóinak a Gardenscapes és Homescapes sikere nyomán.
Az AppGallery a világ egyik leggyorsabban növekvő alkalmazás áruháza, világszerte havi 540 millió aktív felhasználóval. A Huawei szorosan együttműködik több mint 4 millió regisztrált fejlesztővel, hogy folyamatosan új tartalmakat jelenítsen meg, és immár több mint 134 000 alkalmazást integráltak a HMS-be, a Huawei saját mobil szolgáltatási platformjába.
„A Huawei arra törekszik, hogy partneri viszonyt alakítson ki olyan vezető márkákkal és játékfejlesztőkkel, mint a Rovio, vagy a Playrix, amelynek címei vonzzák a játékszerető közönséget. Így növekszik a bizalom és egyre több neves partner fejleszti játékait a HMS rendszerre is” – mondta Derek Yu, a Huawei fogyasztói üzletágának skandináv és közép-kelet-európai alelnöke.
Morcos madarak támadása
Már elérhető az AppGalleryben a világ egyik legnépszerűbb játéka. Az Angry Birds 2 az első Rovio játék, amely felkerült a Huawei saját alkalmazás áruházába. A játék mellett a Huawei felhasználók hamarosan testre is szabhatják telefonjaikat a Huawei Themes felületén megjelenő Angry Birds 2 hátterekkel, valamint okosóra számlapokkal.
"Nagyon izgatottak vagyunk, hogy az Angry Birds 2 mostantól több millió játékos számára lesz elérhető világszerte az AppGallery-vel való együttműködésünk révén. A Rovio küldetése a szórakoztatás, és mindig boldogok vagyunk, amikor játékaink és az általunk okozott öröm új közönséget ér el” – mondta Miikka Lindgren, a Rovio üzletfejlesztési alelnöke.
Tripláz a Playrix
A Playrix játékfejlesztő vállalat bejelentette, hogy korábbi partnerségi siker és a Gardenscapes, valamint a Homescapes népszerűsége láttán elérhetővé teszi a vállalat legújabb játékát, a Manor Matters-t is az AppGalleryben. A fejtörőkkel tűzdelt játék igazi kalandra hívja a felhasználókat, ahol felfedezhetik a rég elhagyott Castlewood-ot, átvizsgálhatják és felújíthatják a helyiségeket, hogy felfedjék a rejtett tárgyak titkait.
A Manor Matters exkluzív ajándékokkal készül a Huawei felhasználóknak, a játékosok az induláskor 500 érmét és 50 energiaegységet tartalmazó ajándékcsomagot kapnak. Emellett azok a kuponok is elérhetőek lesznek, amelyek 70%-os kedvezményt biztosítanak a Playrix Basic Pack csomag árából, vagyis a felhasználók kevesebb játékkal nagyobb haladást érhetnek el. Az európai játékosok ezen felül minden tematikus Season Challenge kezdetekor további Golden Ticket utalványokat igényelhetnek, melyek a Playrix mindhárom játékához elérhetők.
A Manor Matters egy újabb minőségi példa arra, hogy egy játék hogyan tudja kihasználni a Huawei HMS Core-ját, integrálva az IAP készlettel, hogy zökkenőmentes fizetési élményt nyújtson mind a felhasználók, mind a fejlesztők számára.
„A Huawei támogatása és útmutatása az indítási folyamat során és azon túl is ragyogó volt. Örülünk, hogy emiatt elindíthatunk egy másik népszerű játékunkat az AppGallery-n.” – mondta Maxim Kirilenko, a Playrix üzletfejlesztési igazgatója.