Nemzetközi innovációs programot hirdet a Telenor saját munkatársai számára

Belső, innovatív ötletversenyt hirdetett munkatársainak a Telenor új, tizenkét országra kiterjedő programja keretében. A legjobb terveket benyújtó csapatok belső inkubátorprogram keretében elkészíthetik projektjeik prototípusát is.  Az Ignite Incubator program a Telenor Csoport 2020-ig érvényes stratégiájához is kapcsolódik: a cégcsoport négy éven belül legalább 300 millió felhasználót szeretne meghódítani digitális szolgáltatásaival.

Az Ignite Incubator nevű innovációs programot Sigve Brekke, a Telenor Csoport elnök-vezérigazgatója a cégcsoport minden leányvállalatánál élőben közvetített eseményen jelentette be.

A cégcsoport vezérigazgatója beszédében hangsúlyozta, hogy minden kollégát arra bátorít, hogy lépjen ki saját komfortzónájából, és éljen a lehetőséggel, csatlakozzon ötleteivel az innovációs programhoz."Kimagasló felhasználói élményt és új, vonzó termékek széles skáláját kell kínálnuk sok millió ügyfelünknek. Ehhez azonban elsőként kell felfedeznünk és tesztelnünk az új ötleteket, ehhez pedig alaposan meg kell ismernünk ügyfeleink vágyait. Ki alkalmas a legjobban erre a feladatra? Hát mi. Itt az idő, hogy felpörgessük a belső  innovációs folyamatot!" - hangsúlyozta Sigve Brekke.

Beosztásától függetlenül bárki csatlakozhat a Telenor inkubátorprogramjához a cégcsoport tizenkét országban működő leányvállalatánál dolgozó 36 ezer munkatárs közül. A nevezőknek leginkább olyan létező ügyféligényekre reflektáló megoldással érdemes indulniuk, amely vagy globálisan alkalmazható ötlet, vagy legalább egy adott régióban nagy jelentőséggel bír.

Az Ignite Incubator nemzetközi zsűrije minden beérkező ötletet megvizsgál, a legjobb tervvel nevező csapatok pedig június közepén személyesen mutathatják be az általuk kigondolt megoldásokat a zsűri tagjainak, amely a tizenkét legjobbat fogja kiválasztani közülük.

Az ötletek értékelésekor a zsűri egyrészt azt vizsgálja, hogy az adott innováció milyen módon válaszol az ügyfelek igényeire, megvalósítási lehetőségei mennyire életszerűek, és mekkora piaci potenciál rejt magában. A tizenkét legjobban szereplő csapat tagjai három hónapos inkubátorprogramon vehetnek részt, ahol elkészíthetik a kitalált termék/szolgáltatás első, korlátozott funkcionalitású prototípusát.