Az Oracle Openworld további újdonságai: személyre szabott digitális asszisztens, üzleti felhasználásra kész blokklánc és új biztonsági funkciók

E-mailNyomtatásPDF

Oracle Digital Assistant
Az AI valódi digitális asszisztensekké alakítja a chatbotokat, amelyek segítenek az alkalmazottaknak a felhasználói tevékenység egyszerűsítésében, a hatékonyság növelésében és a termelékenység javításában.

Az Oracle bejelentette az Oracle Digital Assistant megoldást, amely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy személyre szabott digitális asszisztenseket hozzanak létre, amelyek segítenek az alkalmazottaknak az intelligensebb és produktívabb munkavégzésben. Az Oracle Digital Assistant révén az alkalmazottak egy olyan digitális asszisztens segítségére támaszkodhatnak, amely a vállalati alkalmazások különféle területein (pl. HR, ERP, CRM és CX) átívelően tud segítséget nyújtani. Az AI segítségével az Oracle Digital Assistant megérti az összefüggéseket, a szándékot, illetve azonosítja és megtanulja a felhasználói viselkedéseket és mintákat az olyan rutinfeladatok proaktív automatizálásához mint például a költség-jóváhagyások, vagy a találkozók átszervezése.

A felhasználók hang segítségével, vagy népszerű üzenetküldő platformok (Slack, Facebook Messenger, WeChat vagy az Alexa) révén kommunikálhatnak az Oracle Digital Assistant megoldással. Az elemzési képességek beépítésre kerültek, így a vállalkozások valós idejű betekintést nyernek a felhasználói viselkedésről és az alkalmazások teljesítményéről, amely a folyamatos elemzés és fejlesztés támogatására szolgál.

Nézze meg az Oracle Digital Assistant megoldást működés közben!

Az Oracle üzleti felhasználásra kész blockchain alkalmazásokat mutatott be
Az Oracle a blockchain felkapottságát meglovagolva bemutatta Oracle Blockchain Applications Cloud megoldását, amely az ellátási lánc egészének jobb nyomon követését és ellenőrzését szolgálja. Az Oracle Supply Chain Management Cloud, az Oracle ERP Cloud és más Oracle Cloud alkalmazásokhoz való zökkenőmentes kapcsolódás révén a blockchain megoldás komoly értéket ad az ellátási lánchoz ott, ahol ez számít.

A modern ellátási láncok több millió adatpontot és több ezer napi tranzakciót generálnak, amelyeket megerősíteni és érvényesíteni kell. Ez korlátozza az üzleti folyamatok gyorsaságát, és kockázatoknak teszi ki a szervezeteket. Az Oracle Blockchain Applications lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy nyomon követhessék a termékeket a beszállítói láncon keresztül, így növeljék az üzleti tranzakciók megbízhatóságát, jobb átláthatóságot biztosítsanak a többszintű ellátási láncban, felgyorsítsák a termékszállítást és a szerződések végrehajtását, valamint javítsák az ügyfelek elégedettségét.

Az Oracle Cloud végponttól végpontig terjedő biztonságot nyújt ügyfelei számára
Az Oracle új, átfogó szolgáltatásai segítenek biztonságban tartani az ügyfelek adatait, javítják a fenyegetések észlelését és védenek a DDoS és más kibertámadások ellen. Az új felhőalapú szolgáltatások közé tartozik a Web Application Firewall (WAF), amely megvéd a webes forgalom elleni támadásoktól, a szolgáltatásmegtagadással járó támadás (DDoS) elleni védelem, amely az alkalmazások zavartalan futását segíti, az integrált Cloud Access Security Broker (CAS) megoldás, amely figyeli és végrehajtja a biztonsági beállításokat, valamint a Key Management Service (KMS), amely lehetővé teszi az ügyfelek számára az adatok titkosítását.
 


Címkék: hírek | openworld | oracle

Share/Save/Bookmark