Ügynökséget választott a Sziget

E-mailNyomtatásPDF

A Havas Media nyerte el a Sziget Kulturális Szervező Irodához tartozó Sziget, Telekom Volt és Balaton Sound Fesztiválok kommunikációját, a budapesti irodából koordinálva 9 ország digitális kampányait.

Az együttműködés 2017 őszén kezdődött, melynek célja a fesztiválok nemzetközi ismertségének további növelése és a jegyeladások maximalizálása. Ehhez a közösségi média kampányokon túl kereső és programmatic kampányok futnak hazánkon kívül Nagy-Britanniában, Németországban, Svájcban, Ausztriában, Franciaországban, Olaszországban, Hollandiában és Belgiumban, illetve alkalmanként további országokban is. Az eredmények nyomon követésében és az adatok elemzésében a Havas Media adatmanagement platformja az Artemis nyújt áttekintést és segítséget.

„Az ügynökség kiválasztásánál fontos szempont volt az erős nemzetközi háttér, valamint a kimagasló digitális kompetencia. A Havas Media egy olyan stratégiát tett le az asztalra, amely alkalmas a nemzetközi kommunikációs és értékesítési céljaink elérésének segítésében" – nyilatkozta Kádár Tamás a Sziget Szervezőiroda ügyvezető igazgatója.

„Egy ügynökség számára nagy kihívás és nagyon felemelő egy igazi Love Branddel dolgozni, főként, hogy ezt egy több országos koordináció vezetőjeként tehetjük meg. Sok pozitív élményünk a korábbi fesztiválokkal kapcsolatban most a hivatásunk részéve vált – mondta Faludi Péter a Havas Média ügyvezető igazgatója.

A feladatokat az ügynökség a nemzetközileg már működő Havas Village koncepció keretein belül a Havas Budapesttel szoros együttműködésben látja el.


Címkék: buli | fesztivál | hírek | koncert | rendezvény | sziget | zene

Share/Save/Bookmark