Duke Nukem Forever interjú a fejlesztőkkel

Tartalomjegyzék

A Duke Nukem 3D a 90-es évek egyik legsikeresebb játéka volt. Óriási sikert ért el és óriási hírnévre tett szert. A folytatás akkoriban nyilvánvaló volt. Idővel azonban legendává vált, sajnos nem a jó okok miatt. 13 évig csak ígérgettek, cukkoltak minket a megjelenés reményével. Most pedig végre biztos a dolog, megjelenik.

Szinte mindenki kételkedve fogadta a hírt, de nem kell aggódni, 2011-ben jönni fog. Mi se bizonyítja ezt jobban, mint a játék szempontjából jelenleg három legfontosabbal készített interjú. Nem rég a MaximumPC ellátogatott a Gearbox főhadiszállására és alaposan kifaggatta őket, mi pedig most a magyar közönséggel is megosztjuk. Nekik pedig köszönjük, hogy ezt a rengeteg információt elérhetővé tették számunkra.

 Több mint 13 éve jelentették be a Forever fejlesztését. Azóta megjárta a poklok poklát, majd főnixként éledt újra hamvaiból. Eközben számtalanszor jelent meg anyag a játékról, melyek mindig felülmúlták az adott időszak többi játékát, legalábbis látványban. Most pedig már a demo is megjelent, mely alapján a látványvilágra nem lesz panasz. A tartalmi rész az érdekes. Az interjúkból kiderül, hogy az első játék koncepcióját próbálják meg visszaadni majd ebben is. A kérdés csak az, hogy ez a 90-es évekbeli stílus mennyire lesz ínyére a modern játékokhoz szokott társadalomnak? Erre azt hiszem a megjelenésig nem fogunk választ kapni, a készítők viszont úgy gondolják, hogy mássága most is nyerő lesz. Nos, reméljük igazuk lesz, ami biztos, eleinte sokan viszik majd, másfél évtizedet vártak rá az emberek, sokaknak most is nehéz elhinni, hogy ez valóság. Ezután olyan elvárásokat támasztanak a játék elé, amiket egyetlen játék sem képes teljesíteni, akármennyire változatos, összetett és jó. De térjünk a lényegre, lássuk mit gondolnak a fejlesztők ezekről a dolgokról.

A következő oldalon George Broussard, a Duke Nukem alkotójának nyilatkozata olvasható.