2017. November 23., Csütörtök

Mindent vitt a FIFA 10!

E-mailNyomtatásPDF

FIFA 10Az egész világot meghódító játék legfrissebb verziója hazánkat és a MAHASZ toplistáját is bevette. Az Electronic Arts favoritja egészen a legelső helyig száguldott a játékszoftverek éves bestsellerén, ezt a szédítő eredményt pedig mindössze röpke három hónap alatt sikerült produkálnia.

A FIFA 09-es verzióhoz hasonlóan, a Dzsudzsák Balázs arcával fémjelzett játék csupán múlt év október másodikán került a boltok polcaira, ahonnan a FIFA rajongók és a futball szerelmesei szinte pillanatok alatt elkapkodták. Dzsudzsák Balázs saját bevallása szerint nagyon boldog volt és megtisztelőnek érezte, hogy zsinórban másodszor lehet ő a világ legnépszerűbb futball játékának arca. A FIFA 10 páratlan sikere benne volt a levegőben, hisz a már megszokott színvonalat, a profi grafikai megoldásokat ezúttal is sikerült hozni, s a korábbi verziókhoz képest felül is múlni a játékszoftver alkotóinak.  A 2010-es változat a valószerű foci élményt a már említett tökéletesen élethű grafika mellett többek között a finomított labdakezelésnek, támadásoknak, elfutásoknak s védekezésnek, valamint a játékosok közötti fizikai kontaktusnak köszönhetően idézte meg. De mindezek mellett a FIFA 10 számos olyan újítással rukkolt elő, amely hozzájárult ehhez a szédületes sikerhez, s a MAHASZ lista csúcsához.
“Rendkívül büszkék vagyunk az Electronic Arts újdonságainak magyarországi teljesítményére. A FIFA10 sikere bebizonyította, hogy a világ legnépszerűbb focis videojátéka a megrögzött futballrajongók mellett egyre több alkalmi játékost is meg tud nyerni magának.” – nyilatkozta az Electronic Arts Magyarország, Csehország&Szlovákia marketing menedzsere, Kasza Orsolya. “Az EA másik 2009-es sikersztorija, a The Sims3 PC-s játék lett, amely teljes mértékben beváltotta a hozzá fűzött reményeket: ezt remekül bizonyítja az összesített MAHASZ lista 2. helyezése. Fontos még kiemelnünk a patinas Need For Speed sorozat legújabb részét, a Shiftet, amely a legnepszerűbb karácsonyi ajándékok egyike volt a videojáték-piacon, illetve a vadonatúj Dragon Age: Vérvonalak szerepjáték kiemelkedő eladási eredményét is. Az EA játékok előkelő listás helyzései azt jelzik, hogy az emberek a gazdasági recesszió ellenére sem mondanak le a tartalmas, minőségi szórakozásról.” – tette hozzá a marketing menedzser.
A FIFA 10 diadalmenetét nagy mértékben segítette az októberben megrendezett országjáró 4v4 focikupa, amelynek keretében több ezer magyar általános-, és középiskolás rúghatta a bőrt a pályán és a konzoloknál egyaránt, neves hazai sztárok közreműködésével. De nem csak az október, hanem a következő hónap is a FIFA 10 jegyében telt. Immár hatodik évadához érkezett a FIFA Interaktív Világkupa, amelynek selejtezőin több százezren mérhették össze virtuális futball-tudásukat.

A MAHASZ toplista második helyén szintén egy Electronic Arts-os játék landolt, a Sims 3, amelynek népszerűsége megjelenése óta úgyszintén töretlen. A Sims–függők a legújabb dózist is a hazai tinik között töretlen imádatnak örvendő énekesnő, LOLA kedvenc játékaként kapták kézhez. A fiatal énekesnő egyik nagy slágerét már felénekelte simlish nyelven, s szabadidejében is egyértelműen a Sims 3-mal játszik legszívesebben.


Címkék: electronic arts | fifa | sims

Share/Save/Bookmark