2018. Augusztus 19., Vasárnap

IT / Technológia

Ipar 4.0 – A külső kapcsolatokra még kevéssé terjednek ki a gyártó cégek új projektjei

E-mailNyomtatásPDF

Az Oracle legújabb kutatása szerint a gyártócégek még nem használják az Ipar 4.0 működési elveit az ügyfelek, beszállítók vagy forgalmazók eléréséhez, inkább a belső folyamatokra koncentrálnak.

Európai és ázsiai iparvállalatok 700 üzleti vezetőjének bevonásával készült kutatás szerint a gyártóknak csak egyharmada használt még Ipar 4.0 technológiát az adatállományok kinyerésére az értékláncból, és csupán 40 százalékuknak van nyílt adatforgalma a beszállítókkal és forgalmazókkal. A megkérdezett vállalatok kevesebb mint felénél állnak rendelkezésre integrált ügyféladatok a döntési folyamatok támogatásához, és csupán 45 százalékuknál vannak integrált beszállítói és forgalmazói adatok.

Címkék: hírek | kutatás | oracle

Bővebben...

Trükkös csalók ellen segít védekezni a Telenor

E-mailNyomtatásPDF

Hol a kártyás adategyeztetésre hivatkoznak, hol az önkiszolgáló ügyfélszolgálat belépési adatait próbálják megszerezni, más esetekben pedig saját feltöltőkártyás előfizetésük feltöltésére kérik potenciális áldozataikat, vagy egyszerűen csak visszahívatják magukat egy távoli országban: széles a trükkös csalók eszköztára. A Telenor összegyűjtötte a magyar mobilhasználókat érintő leggyakoribb csalástípusokat, és az ellenük való védekezési lehetőségeket.

Címkék: biztonság | hírek | telenor | védelem

Bővebben...

VPNFilter router feltörés: mit tegyünk, és hogyan végezzük el biztonságosan a javasolt lépéseket?

E-mailNyomtatásPDF

Indítsa újra a routerét! Az FBI ezt javasolja a feltehetően orosz hackerek által terjesztett VPNFilter nevű vírus megfékezéséhez. Vajon érdemes megfogadni a tanácsot, és ha igen, akkor hogyan tegyük meg ezt biztonságosan? Az ESET szakemberei összegyűjtötték a legfontosabb tennivalókat a kisvállalkozások és az otthoni felhasználók körében alkalmazott routerek kapcsán.

Címkék: biztonság | eset | hírek | router

Bővebben...

Újabb mechanikus kapcsolót mutatott be a Logitech

E-mailNyomtatásPDF

A Logitech saját márkája a Logitech G a mai napon jelentette be G512 Mechanikus Gaming billentyűzetét, illetve egy új, mechanikus kapcsolót a GX Blue-t.

A G512 a G413 és G513 utódja, háromféle (taktilis, lineáris, GX Blue) billentyűzetvariációval is választható. A taktilis különlegessége, hogy erőteljes, érezhető visszajelzést ad lenyomáskor, a lineáris ugyanakkor sima leütést kínál. Az új GX Blue pedig hallható kattanást produkál, ez utóbbi hamarosan a G513-on is elérhetővé válik választható opció formájában.

Címkék: gamer billentyűzet | hírek | logitech

Bővebben...

Legyen igazán szórakoztató a nyár a Fitbit és a B&O PLAY termékeivel!

E-mailNyomtatásPDF

A jó idővel együtt menetrendszerűen beköszönt a nyári szabadságok, kerti partik és utazások időszaka, ezzel együtt pedig jönnek az örök dilemmák: mit vigyünk magunkkal, és hogy fog minden beférni a bőröndbe? A Beoplay és a Fitbit okoseszközökkel többé nem kell ezeken rágódnod!

Címkék: beoplay | fitbit ionic | fitbit versa | hírek | okosóra

Bővebben...

Három új projektet indított útjára a Samsung innovációs laborja

E-mailNyomtatásPDF

A Samsung Electronics három új projektet támogat és indít el a saját útján a cégen belül működő startup inkubációs program keretében. Az AGWART, a CATCH FLOW és a FOR MAKERS kezdeményezésekkel együtt 2015 óta immár 34 önálló startup alakult a Samsung C-Lab (Cretaive Lab) korábbi projektjeiből.

Címkék: hírek | labor | samsung

Bővebben...

Kirakós, akció vagy kaland? PayPal felmérés a videójátékokhoz kapcsolódó magyar fogyasztási szokásokról

E-mailNyomtatásPDF

Az e-kereskedelem térnyerésével nem csak egyre többet vásárolunk és értékesítünk az interneten, de fogyasztásunk tárgyai között is egyre több a digitális termék. Mivel a legtöbbet fogyasztott digitális tartalom a zene és a videó mellett a letölthető, vagy online játszható videójáték, a PayPal mint a világ egyik legnépszerűbb online fizetési módja, a videójáték-iparnak is fontos szereplője. A fogyasztás globális növekedését jól demonstrálja, hogy a videójátékok 2017-ben több mint 12 milliárd dollárt tettek ki a vállalat globális fizetési volumenében, amely 23%-os növekedést jelent az előző évhez képest. Ezért döntött úgy a PayPal, hogy a SuperData kutatócsapatával együttműködve 25 országban – köztük Magyarországon – felmérést készít a videójátékokhoz kapcsolódó fogyasztási szokásokról.

Címkék: felmérés | hírek | kutatás | paypal

Bővebben...

A Canon új termékekkel bővíti a népszerű 70-200 mm-s L-sorozat objektívcsaládját

E-mailNyomtatásPDF

A Canon Europe ma bejelentette, hogy az EF 70-200mm f/4L IS II USM és az EF 70-200mm f/2.8L IS III USM objektívek piacra bocsátásával új tagokkal bővíti a méltán szeretett és elismert L-sorozatú objektívcsaládját. A 70-200 mm-es gyújtótávolságú objektíveket már évek óta használják a profi, félprofi és amatőr fotósok, köszönhetően a normál és telefotó közötti egyszerű váltásnak, a kívánt képkompozíciónak megfelelően. Ez a rugalmasság teszi lehetővé, hogy az objektívek a portréktól a természetfotókig bármilyen téma megörökítésére alkalmasak – ezzel is igazolva, hogy 70-200 mm-es objektívek elengedhetetlen tartozékai egy fotós felszerelésének.

Címkék: canon | fényképezés | hírek | objektív

Bővebben...

A Samsung bemutatta a kereskedelmi célú The Wall Professional kijelzőjét

E-mailNyomtatásPDF

A Samsung az InfoComm 2018 kiállításon mutatta be a The Wall Professionalt, a moduláris, MicroLED kijelzőt, melynek mérete akár több száz colosra is bővíthető, miközben lenyűgöző fekete színt, fényerőt és kontrasztot biztosít bármely kereskedelmi környezetben.

Címkék: hírek | kiállítás | kijelző | samsung

Bővebben...

A Schneider Electricé az év innovatív adatközponti megoldása

E-mailNyomtatásPDF

A Schneider Electric adatközponti megoldása, a HyperPod™ elnyerte az „Év innovatív adatközponti megoldása” címet az idei DCS Award versenyen. A közönségszavazással megítélt elismerés jól igazolja a vállalat innovatív és vezető tevékenységét az adatközpontok piacán.

Címkék: adatközpont | hírek | hyperpod | schneider electric

Bővebben...

Közel negyedével nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

E-mailNyomtatásPDF

A Huawei az előkelő 48. helyen végzett a BrandZ idei Top 100-as listáján. A legértékesebb nemzetközi márkákat felvonultató rangsorban a cég zsinórban harmadszorra kapott helyet az első 50 között, a vállalat márkaértéke egy év alatt 20,3 milliárdról 24,9 milliárd dollárra nőtt.

Címkék: érték | hírek | huawei

Bővebben...

További cikkeink...

3. oldal / 176