Új digitális vállalati platform az Adobe-tól

AdobeAz Adobe Systems Incorporated a mai napon bejelentette az ügyfélélmény menedzsmentre (CEM) szolgáló új Adobe Digital Enterprise Platform terméket. A platform használatával a vállalatok kiterjedt, többcsatornás digitális együttműködést biztosíthatnak napjaink közösségi és mobil ügyfeleivel.

A CEM célkitűzések teljesítésének fontos mérföldköve az Adobe új terméke, amellyel a vállalatok marketing- és informatikai szakemberei együttesen biztosíthatnak lebilincselő, hiteles megoldásokat, amelyekkel növelhetik az ügyfelek hűségét a márka iránt, így jobban megkülönböztethetővé válhatnak a versenytársaktól.

Az Adobe emellett az Adobe Digital Enterprise Platform termékre épülő Ügyfélélmény megoldások új készletét is bemutatja, amelyek segítségével a marketing szakemberek és az üzletági vezetők személyre szabott, célzott online és offline kapcsolatfelvételt, illetve kampányokat szervezhetnek.

Az informatikai szervezeteknél a platform az üzleti tevékenység minden területén segítséget nyújt az ügyfél-interakciók optimalizálásában. Ezzel az informatikusoknak és marketingszakembereknek szóló átfogó termékkel a vállalatok irányíthatják az ügyfélélmények átalakítását az új ügyfelek megszerzése, a régiek megtartása és a márka megerősítése terén is.

Az ügyfélélmények támogatása egy egységes platformmal

Az Adobe új ajánlata modulokból álló, nyílt, szabványalapú platform, amellyel lebilincselő digitális megoldások biztosíthatók közösségi, webes, mobil és nyomtatott csatornákon keresztül. Egységes alapot biztosít a vállalkozásoknak a többcsatornás digitális élmények létrehozásához, kezeléséhez és szolgáltatásához a HTML5, az Adobe® AIR®, a Flash® Player és az Adobe Reader® technológiák felhasználásával. Az Adobe Online Marketing Suite termék integrációjával emellett a digitális marketingkampányok és személyre szabott digitális élmények optimalizálását is biztosítja minden marketing-, értékesítési és szolgáltatási csatornán.

A szintén a mai napon kiadott Adobe Flash Builder® és Flex frissítések révén a mobilalkalmazások fejlesztése is újabb szintre emelkedett. Az Adobe Digital Enterprise Platform termékkel integrált Flash Builder 4.5 és Flex 4.5 már az Android eszközök, a BlackBerry PlayBook, az iPhone és az iPad készülékekhez létrehozott mobilalkalmazások készítését is támogatja.

Mivel a nagyvállalatoknál egyre szélesebb körben terjed az okostelefonok és táblagépek használata, az informatikai vállalatok új módszereket keresnek az alkalmazások készítésére, biztosítására és támogatására az eszközök és platformok széles skáláján. A Flash Builder és a Flex használatával a nagyvállalatok most már egy eszköz, egy keretrendszer és egy kódbázis használatával készíthetnek nagyteljesítményű alkalmazásokat, amelyek futnak a weben, az asztali számítógépeken és a vezető mobil platformokon is.

Az ügyfelek bevonásának elősegítése az ügyfélkapcsolat teljes életciklusa folyamán

Az Adobe új, az Adobe Digital Enterprise Platform termékre épülő ügyfélélmény megoldásai azonnal új, ügyfélközpontú megoldásokat biztosítanak:

  • Integrált tartalomáttekintés – Felgyorsítja az új marketingkampányok és ügyfélélmények piacra kerülését. Javítja a digitális tartalmak létrehozásához, áttekintéséhez, tárolásához és gyors átalakításához szükséges munkameneteket és folyamatokat különböző célszegmensek számára, mégpedig az ügyfelet érintő minden esemény során.
  • Kiemelkedő webes élmények biztosítása – Gazdag webes, közösségi, mobil és e-mail médiatartalmak létrehozására, kezelésére és közzétételé szolgáló megoldásokat kínál az üzletmenetért, illetve a marketingért felelős szakembereknek, így új ügyfeleket vonz.
  • Ügyfél-kommunikáció – Növeli az ügyfelek hűségét azáltal, hogy központosítja és irányítja a biztonságos, személyre szabott, interaktív kapcsolattartási módszerek létrehozását, összeállítását és több csatornán való megosztását. A megoldás használatával a vállalatok új bevételi forrásokhoz juthatnak, csökkenthetik a költségeket, növelhetik az ügyfelek hűségét, és teljesíthetik a megfelelőségi szabályokat.
  • Közösségi márkakommunikáció – Lehetővé teszi a nagyvállalatok számára a fejlett kommunikációt a meglévő és új ügyfelekkel, így közösségeket létrehozva, növelve a márkahűséget és -elkötelezettséget, és a hatékony megjelenést a nyilvános közösségi oldalak keretein túl is.
  • Kiválasztás és bevezetés – A hatékony termékbevezetési élményeknek köszönhetően csökkenti a piacra kerülési időt, és segít megakadályozni, hogy az online vásárlók elforduljanak a márkától, és lehetővé teszi az üzleti felhasználók számára az online bevezetési élmények gyors beállítását és elindítását. 
  • Egységes munkaterület – Segítségével az ügyfelekkel dolgozó ügynökök jobb szolgáltatásokat nyújthatnak, mivel gyorsabban elérhetik a kritikus információkat, így pontosan és hatékonyan oldhatják meg az ügyeket és kérdéseket.
  • A Digital Enterprise Platform csomagot és az ügyfélélmény megoldásokat az első Adobe Digital Enterprise Summit (digitális nagyvállalati csúcstalálkozó) keretében mutatják be, amely október 3–4-én kerül megrendezésre ÉLŐBEN a Los Angeles-i JW Marriott szállodában.

A Digital Enterprise Summit résztvevői az ágazat inspiráló gondolkodói, az Adobe szakértői és a megoldásokat biztosító partnerek, akik bemutatják az ügyfélélmények összes digitális csatornán történő optimalizálásának a jövőjét. További információért látogassa meg az Adobe Digital Enterprise Summit webhelyét.