Minden eddiginél irritálóbb lesz a Facebook

Mark Suckerberg

A Facebook használata már önmagában irritáló: a hasznos tartalom és az üzenetek csak szünnapokon jelennek meg rendesen, ellenben a reklámok már azelőtt a monitoron táncolnak, hogy leütnénk a facebook.com végén az entert. Persze Mark barátunknak nem kell a szomszédba mennia újabb és újabb mocskos trükkökért, amellyel még jobban megtömheti a zsebét a felhasználókból.

A Bloomberg információi szerint Suckerberg hamarosan lehetővé teszi majd a videóreklámok elhelyezését. A 15 másodperces anyagok közvetlenül a Hírek között jelennek majd meg, ami önmagában nem lenne nagy újdonság. De itt jön a Barba-trükk!

Mert mi lenne hasznosabb, mint az automatikusan elinduló és a felhasználó fülébe ordító reklám, ami valószínűleg úgyis olyan dolgot akar majd rátukmálni, amire egyáltalán nincs szüksége. De Suck’ ígérete szerint egy reklám maximum háromszor jelenik majd meg 24 óra leforgása alatt.

És hogy mennyibe kerül egy ilyen slot?

Nos, ez a 45 másodperc a mi életünkből valahol 1 és 2.5 millió dollár közötti összeggel gazdagítja majd Mark bankszámláját.

Azonban Suck’ mentségére szóljon, hogy egyelőre még nem vezeti be ezt az új reklámofrmát, mivel biztosra szeretne menni, hogy a videók nem teszik tönkre a felhasználói élményt. Csak el ne morzsoljak egy könnycseppet a felhasználó-centrikus gondolkodásáért...