2017. Szeptember 23., Szombat

Az Év Applikációja Minőségi díjjal jutalmazták a Simple alkalmazást

E-mailNyomtatásPDF

Minőségi díjat kapott az Év Applikációja kategóriában az OTP Mobil Kft. által fejlesztett Simple mobilalkalmazás. Az Év Honlapja pályázat zsűrije értékelésében az applikáció praktikusságát, egyszerű használhatóságát emelte ki. A mobilalkalmazás sokoldalú digitális megoldást kínál a felhasználók számára: lehetőséget ad az azonnali, készpénzmentes fizetésre okostelefonon keresztül, és a hűségkártyák vagy kuponok számontartására.

A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett verseny az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseményének számít. Az OTP Mobil által fejlesztett Simple alkalmazás célja, hogy egyszerűsítse és élményszerűvé tegye a vásárlást felhasználói számára. Az okostelefonokban elérhető technológiai megoldásokat kizárólag ez az applikáció alkalmazza ennyire komplex módon, ráadásul tíz, egymástól különböző felhasználási területen, biztonságos felhasználást garantálva. Ez teszi lehetővé a felhasználók számára a GPS-alapú, céges és akár magán-rendszámot is kezelő parkolást, autópálya matrica, mozi-, színházjegyvásárlást vagy ételrendelést az alkalmazásban rögzített bankkártyával.

„Ha a Simple appot használjuk, akkor nincsen szükségünk a továbbiakban számos hűségkártyára, hiszen az alkalmazás lehetőséget ad rá, hogy digitális formában használjuk őket. És ha még ez sem elég, akkor figyelemmel kísérhetjük az alkalmazásban található kuponos lehetőségeket. A legjobb, ha mindig kéznél van ez az app. Gratulálunk!” – emelte ki a zsűri az értékelésében.

Az OTP Mobil által fejlesztett alkalmazást eddig közel 250.000-en töltötték le Android, iOS és Windows Phone készülékekre. Az alkalmazás pozitív megítélését a Google Play-en elért 4,4-es értékelés is tükrözi. A leggyakrabban igénybe vett szolgáltatások a parkolás, autópályamatrica-vásárlás, valamint a mozijegyvásárlás. A Simple bank- és szolgáltató-független, szolgáltatásai nem csak az OTP Bank ügyfelei számára érhetők el.

Az alkalmazást már nem először ismerték el, korábban az alábbi díjakat nyerte:

  • 2014 – Mobil marketing megoldások kategória – Az Év Applikációja (Az Év Honlapja)
  • 2015 – Az év lakossági mobileszköz alkalmazása (Mastercard)
  • 2016 – Az Év Applikációja (Minőségi díj) (Az Év Honlapja)

Címkék: alkalmazás | applikáció | elismerés | hírek | simple

Share/Save/Bookmark