A Toshiba elindította a pán-európai „Make IT work” kampányát

A Toshiba Europe GmbH a mai napon útjára a útjára indította a ‘Make IT work’ kampányát, mely kiemelt fontosságú a közép- és nagyvállalati üzletágban jelen lévő üzleti partnereknek. A „Make IT work” hasonlóan fog működni, mint egy ernyő konstrukció, a Toshiba a teljes informatikai háttérre tesz javaslatot, ezzel is kívánja hangsúlyozni az ezen a piacon való jelenlétét. Ez a program, ugyancsak támogatja a Toshiba legújabb üzleti felhasználóknak szánt termékeit, melyek már egész Európában elérhetőek.

A „Make IT work” célja, hogy a Toshiba piaci helyzetét bizonyítsa ebben a napjainkat meghatározó professzionális és folyamatosan fejlődő környezetben, a B2B megoldásokon keresztül, valamint, hogy kiemelt szintű konzultáció megoldást és terméktámogatást nyújtson partnereinek és vásárlóinak.

A Toshiba eddigi legnagyobb új üzleti sorozata, jelenleg 12 új platformból áll, köztük négy kiemelten nagy teljesítményű laptopból és hibrid eszközből – a Tecra A40-C, Portégé Z30-C, Tecra Z40-C és a Portégé Z20t-C – melyek mindegyike a Toshiba alapelgondolását képező négy lábára épül: biztonság, megbízhatóság, csatlakoztathatóság és menedzsment. Ugyancsak tartalmazzák az Intel® 6th Gen Core™ processzorait, melyek lényeges elemei, hogy az optimális teljesítményt megtalálják a Windows 10 rendszerrel közösen az akkumulátor élettartamának maximalizálására.

Jorge Borges, a Toshiba B2B marketing vezetője nyilatkozta: „Példátlan szintű technológia innovációt mutatnak be az üzleti életben, melyekhez hihetetlen lehetőségek is párosulnak, hogy még jobbá tegyék a folyamatokat. De az igazi kihívás a cégek számára, hogy a közép- és nagyvállalatok, hogyan tudják magukévá tenni ezeket e hatékonyság-növelő technológiákat, miközben meg kell, hogy őrizzék azok biztonságát és megbízhatóságát a munkaerő tekintetében. Ez alátámasztja a mi „Make IT work” kampányunkat – hiszünk abban, hogy ez a legjobb platform arra, hogy a vállalatok megértsék, hogy mi készen vagyunk arra, hogy segítsük őket egy újabb, okosabb és hatékonyabb IT stratégiai lépés megtételére.”

„Ugyancsak nagyon büszkék vagyunk arra, hogy bemutathatjuk az üzleti felhasználóknak szánt eszközeinket. Ezek testesítik meg a páratlan biztonságot, megbízhatóságot és a Toshiba híres menedzselhetőségét, melyek biztosítják a költséghatékony megoldást, valamint a legnagyobb ROI elérést” - tette hozzá Jorge Borges.

A Toshiba a B2B eszközök széles skáláján túl, hardver eszközöket és nyújt, beleértve a Toshiba Cloud Client Manager-t (TCCM), mellyel a vállalatoknak lehetővé teszi az eszközeik teljes vagyongazdálkodási rendszerezését, valamint  könnyen, egyszerűen és hatékonyan menedzselhetik eszközeiket ezzel az átfogó rendszerrel.

A „Make IT work” elindításánál a Toshiba egy több mint 1 millió Eurós fejlesztést hajtott végre, mely megerősíti, elkötelezettségét a közép- és nagyvállalati piac esetében, különösen, a régebben már bejelentett „Get Modern with Toshiba” és a „Toshiba Means Business” irányelvekkel kapcsolatban, melyek jelentős sikereket hoztak a KKV szektorban.

A „Make IT work” stratégiát támogatni fogják a dedikált PR és marketing kampányok, e-mailek, termékvideók, weboldal bannerek és a dedikált micrositeok is.