A merészséget és az innovációt díjazza az Extreme Digital

A kockázatvállalás a nagy léptékű fejlődés egyik kulcsa, ezért az Extreme Digital a merész és innovatív ötleteket díjazza az Év Internetes Kereskedője pályázat zsűritagjaként. Az idén jubiláló, 10. évfordulóját ünneplő díjjal a szervezők és a szakmai zsűri a hazai internetes kereskedelmet és a felelős kereskedőket népszerűsítik.

Még mindig csupán a teljes kiskereskedelmi szektor forgalmának 3,7 százaléka származik online kereskedőktől az eNET kutatása szerint, így bőven van növekedési lehetőség az egyik legdinamikusabban fejlődő iparágban.  A piac ennek megfelelően még nem letisztult, folyamatosan jelennek meg és tűnnek el szereplők, 2015-ben közel 6000 magyar webáruház működött.

„Rengeteg kereskedő van már a piacon, a vevőknek olykor nehéz kiválasztaniuk a megbízható, felelős ügyfélkiszolgálással dolgozó online üzleteket. Megtisztelő, hogy a szervezők számítanak a piac legnagyobb szereplőjének véleményére, és úgy gondolják, számos díj birtokában mi is ki tudjuk választani azokat a cégeket, akik ugyanolyan elkötelezettek az online kereskedelem fejlesztése iránt, mint az Extreme Digital. Azokat a vállalatokat szeretnénk támogatni, kiemelni, amelyek fenntartható módon, az ügyfelek online biztonságát előtérbe helyezve működnek. Emellett ­– ahogy saját példánkon keresztül is látjuk – fontos szempont, hogy az e-kereskedők újszerű ötletekkel, módszerekkel jelenjenek meg a piacon, és ezzel is előmozdítsák az iparágat. A merészség nálunk egy plusz pont” – mondta Várkonyi Balázs, az Extreme Digital ügyvezető igazgatója.

Idén külön kategóriában indulhatnak az Év Internetes Kereskedője díjért a kis- és közepes vállalatok, valamint a nagyvállalatok. Előbbiek előző éves árbevétele nem haladhatja meg az egymilliárd forintot. A pályázatokat a szakmai zsűri tagjai bírálják el május végéig, de a közönség is szavazhat kedvenc online kereskedőire április 21-ig.

Bővebb információ az Év Internetes Kereskedője pályázatról: www.evker.hu